Κυριακή 17 Αυγούστου 2014

Glowbox Αυγούστου 2014!

Εάν και λίγο καθυστερημένα ήρθε και το ποστ για το κουτάκι του Αυγούστου που με ενθουσίασε αρκετά μπορώ να πω! Πρώτη φορά που άργησε να μου έρθει και εγώ άργησα ακόμα περισσότερο να το πάρω στα χέρια μου.Για ακόμα μια φορά περιείχε 5 προϊόντα εκ των οποίων τα 2 ήταν σε κανονικό μέγεθος και τα άλλα 3 σε δείγματα. Ας δούμε αναλυτικά τι περιείχε το κουτάκι μου λοιπόν!


Θα αρχίσω με τα πράγματα που με ενθουσίασαν περισσότερο και μόλις άνοιξα το κουτί αποφάσισα ότι θα το αποκτήσω και τον  Σεπτέμβρη!


1) Anatomicals/Never loose your Cherry SPF15 Lip Balm /4,5 ευρώ
Είναι ένα lip balm σε μορφή gloss και έχει spf για να προστατεύουν τα χείλη από τις ακτίνες του ήλιου. Οφείλω να πω πως η μυρωδιά του είναι υπέροχη.Ήθελα να πάρω ένα ενυδατικό προϊόν για α χείλη που έχει δείκτη προστασίας και χαίρομαι πολύ για αυτή την επιλογή στο κουτάκι μου!

2)Jason/Ενυδατικό gel σώματος Aloe Vera 98% /8 ευρώ τα 20 ml, 12 ευρώ τα 30 ml.
Είναι ένα τζελ σώματος που περιέχει 98% βιολογική και πιστοποιημένη αλόη και εκχυλίσματα βοτάνων για να ενυδατώνουν και να καταπραΰνει την επιδερμίδα. Το χρησιμοποίησα στα χέρια μου μετά από την αποτρίχωση και είδα μεγάλη διαφορά από ότι άλλες φορές.

3)Murad/Essential-C Cleanser/38 ευρώ τα 200 ml
Υπόσχεται ότι απομακρύνει τους ρύπους και αλλά πολλά πράγματα που επειδή δεν είμαι ειδικός δεν ξέρω πως να τα εξηγήσω. Ήταν σε δείγμα των 45 ml και χάρηκα πολύ που θα δοκιμάσω ένα προϊόν από αυτή την εταιρία γιατί δεν γνωρίζω εάν κάποια στιγμή μελλοντικά θα είχα την ευκαιρία. Αυτό το προϊόν δεν το είχαν όλα τα κουτάκια από ότι έχω δει αλλά χάρηκα αρκετά μπορώ να πω για το συγκεκριμένο.

Τα επόμενα πραγματάκια είναι αυτά που δεν με ενθουσίασαν τόσο και γι αυτό τον λόγο δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ακόμα!

4)Molton Brown/Samphire Body Wash /23 ευρώ τα 300 ml
Είναι ένα απλό αφρόλουτρο που είναι υπερβολικά ακριβό για κάποιο ανεξήγητο λόγο.Το άρωμα του είναι αρκετά φρέσκο αλλά όχι αρκετά για το κόστος του. Δεν ξέρω πότε θα το δοκιμάσω αλλά σίγουρα δεν θα το αγόραζα και μετά από αυτή την δοκιμή.

5)Nourish Skincare/Golden Glow Illuminating Face Shimmer /23 ευρώ τα 30 ml.
Είναι μια κρέμα για γυαλάδες που περιέχει tonka beans και aloe vera για να ενυδατώνει την επιδερμίδα και να της δίνει μια χρυσαφένια λάμψη. Η οδηγίες που έχει στο μενού λένε ότι μπορείς να την βάλεις είτε πριν από την κρέμα σου και να την απλώσεις σε πρόσωπο,λαιμό και ντεκολτέ είτε να την αναμίξετε με το make up σας.Προσωπικά φοβάμαι να χρησιμοποιώ τέτοια προϊόντα αλλά όταν την δοκιμάσω θα μπορέσω να πω με σιγουριά εάν ήταν βάσιμοι οι φόβοι μου!

Αυτά είχε μέσα το κουτάκι μου και μπορώ να πω πως αυτή την φορά τα πήγαν αρκετά καλά.Εάν έβαζα κάποια βαθμολογία θα ήταν 8/10 λόγω του αφρόλουτρου. Όσες από εσάς δεν το έχετε πάρει ακόμα και θέλετε να το παραγγείλετε να σας πω πως οι συνδρομές είναι ακόμα ανοικτές στο www.glowbox.gr .Περιμένω από τώρα με ανυπομονησία το κουτάκι για τον μήνα Σεπτέμβριο.
Ποια ήταν η γνώμη σας γι αυτό το κουτί?! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου