Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

Nails of the day!


Όσο κι αν μου αρέσουν τα φιστικί και τα πορτοκαλί του καλοκαιριού δεν τα συγκρίνω με τίποτα με τα καφέ και τα κόκκινα του χειμώνα! Δεν συνηθίζω να φτιάχνω μόνη μου τα νύχια μου γι' αυτό και τις περισσότερες φορές όταν το προσπαθώ δεν τα καταφέρνω πολύ καλά αλλά ήθελα να μιλήσω γι αυτό το χρώμα που μόλις έπεσε λίγο η θερμοκρασία μπήκε αυτόματα στα νύχια μου! Το βερνίκι είναι από την Erre Due,η απόχρωση Beat 623. Μου αρέσουν πολύ τα βερνίκια νυχιών της Erre Due γιατί έχουν πολύ μεγάλη ποικιλία αποχρώσεων και πάντα βρίσκω κάποιο που να μου αρέσει και στα δικά μου νύχια κρατάνε αρκετές μέρες χωρίς να ξεθωριάσουν  ή να ξεφλουδίσουν στις γωνίες.Αυτή η απόχρωση είναι η φθινοπωρινή και χειμερινή απόχρωση που επιλέγω για τα νύχια μου όταν δεν τα έχω φτιάξει!
Ποιο είναι το δικό σας βερνίκι νυχιών για το φθινόπωρο που έχει μπει δυναμικά?   


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου