Πέμπτη 14 Αυγούστου 2014

The Body Shop-Bath Gloves



Πριν από μερικές εβδομάδες είχα ανεβάσει μια φωτογραφία στο facebook με κάποιες αγορές μου και ήταν μέσα σε αυτές και τα γάντια από τα The Bode Shop.Μια κοπέλα μου ζήτησε ένα review και οφείλω να ομολογήσω πως δεν το είχα σκεφτεί αλλά μου φάνηκε πολύ καλή ιδέα!

Από την μέρα που τα πήρα έχουν μπει για τα καλά στην ρουτίνα του μπάνιου μου! Σταμάτησα να χρησιμοποιώ το σφουγγαράκι για το μπάνιο και πλέον χρησιμοποιώ μόνο τα γάντια και έχω την εντύπωση πως το δέρμα μου είναι καλύτερα από ποτέ! Τα χρησιμοποιώ με το αφρόλουτρο μου σε ολόκληρο το σώμα δίνοντας μεγαλύτερη σημασία σε γόνατα και αγκώνες που χρειάζονται και την καλύτερη απολέπιση από κάθε άλλο σημείο του σώματος μας!
Φροντίζω οι κινήσεις μου να είναι απαλές έτσι ώστε να μην τραυματίσω την επιδερμίδα μου.Ουσιαστικά ανάλογα με τις ανάγκες της επιδερμίδας μου κάνω και την ανάλογη απολέπιση. Είναι αρκετά εύχρηστα μιας και δεν χρειάζεται να χρησιμοποιείς κάποιο εξειδικευμένο απολεπιστικό προϊόν και σίγουρα είναι ότι πρέπει για να κουβαλάς μαζί σου στις διακοπές. Αυτό που κάνω εγώ είναι μετά από την χρήση τους τα κρεμάω από τις θηλιές που έχουν για να στεγνώσουν και σίγουρα μετά από κάποιο διάστημα θα τα ανανεώσω!
Κοστίζουν μόλις 3 ευρώ και έχει μεγάλη ποικιλία χρωμάτων για να διαλέξετε!

Tip #1: Τα χρησιμοποιώ πριν από το ξύρισμα μου μιας και έχω την εντύπωση ότι ελαχιστοποιούν την πιθανότητα να κοπώ σε σημεία (βλ. γόνατα) που κόβομαι συχνά!

Tip #2: Το καλοκαίρι για να έχουμε ένα πιο βαθύ μαύρισμα και να διαρκέσει για περισσότερο καιρό καλό θα ήταν να κάνουμε συχνά απολέπιση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου