Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Tips: Καστορέλαιο!

  Τον τελευταίο καιρό έχω την τάση να θέλω να τονίσω περισσότερο τα φρύδια μου και γενικότερα το βλέμμα μου. Ψάχνοντας λοιπόν από εδώ κι από εκεί έπεσε το μάτι μου στο θαυματουργό, για εμένα πλέον, καστορέλαιο ή διαφορετικά ρετσινόλαδο. Τα φρύδια μου είχαν πάντα την τάση να είναι επιθετικά, να μην είναι όσο πυκνά τα θέλω οπότε είπα να το δοκιμάσω και αυτό!Το καστορέλαιο είναι ένα φυτικό λάδι που προέρχεται από τους σπόρους του φυτού Ρίκινος ο Κοινός. Μπορείτε να το βρείτε πολύ οικονομικά σε φαρμακεία και η ποσότητα των 50 ml είναι αρκετή.
  Γενικά τα φρύδια μου έχουν πολλά κενά και θα έλεγα ότι είναι αρκετά ατίθασα. Εάν επιχειρήσω να τα βγάλω μόνη μου στο σπίτι μου καταστρέφω πάντα το σχήμα που έχουν και μετά είναι δύσκολο να τα επαναφέρω εκεί που θέλω. Το καστορέλαιο από αυτά που διάβασα και από ότι έχω διαπιστώσει βοηθάει στην τριχόπτωση, δυναμώνει την τρίχα των φρυδιών και βοηθάει στο να είναι πιο δυνατές και μακριές οι βλεφαρίδες μας.
  Χρησιμοποιώ το καστορέλαιο σε φρύδια και βλεφαρίδες τις τελευταίες 3 βδομάδες και έχω δει απίθανα αποτελέσματα που δεν τα περίμενα για να είμαι ειλικρινής.Αυτό που κάνω εγώ είναι ότι αφού έχω καθαρίσει εντελώς τα φρύδια μου και τις βλεφαρίδες από οποιασδήποτε μορφής μακιγιάζ, με την βοήθεια από ένα βουρτσάκι για τις βλεφαρίδες, που έχω καθαρίσει μια παλιά μάσκαρα και μίας μπατονέτας απλώνω το καστορέλαιο σε όλα τα φρύδια και στην βάση των βλεφαρίδων με προσοχή.Επειδή χτενίζω τα φρύδια μου με μία κατεύθυνση παρατηρώ πως έχουν αρχίσει να "στρώνουν" πιο όμορφα!
Tip: Εάν μπει καστορέλαιο στα μάτια σας θα σας ενοχλεί και πιθανότατα θα τσούζει και αυτό που έχετε να κάνετε είναι να ξεπλύνετε καλά τα μάτια σας και να βάλετε μερικές σταγόνες από φυσικά δάκρυα!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου