Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Αγαπημένα προϊόντα Αυγούστου!




Καλό μήνα να ευχηθώ και με το καλό να φύγει αυτή η ανυπόφορη ζέστη που κάθε χειμώνα την νοσταλγούμε! Πέρασε και ο μήνας Αύγουστος και μας άφησε με ένα σωρό καλούδια για να συζητήσουμε σε αυτό το ποστ! Τον προηγούμενο μήνα παρέλειψα τα αγαπημένα μιας και δεν είχα καταφέρει εγκαίρως να τα γράψω αλλά βρίσκονται στα αγαπημένα μου και τον Αύγουστο!Ας τα δούμε, λοιπόν αναλυτικά!
  • Dove- Purely pampering,nourishing body wash (pistachio cream with magnolia)
    Είναι σε travel size και το έδιναν δώρο με το spray αποσμητικό της Dove ,που δεν μου αρέσει τελικά καθόλου το συγκεκριμένο αποσμητικό αλλά έχω λατρέψει το αφρόλουτρο! Η μυρωδιά του είναι κρέμα φιστικιού και μανόλια και πραγματικά είναι υπέροχη.Εάν δεν το έχετε μυρίσει την επόμενη φορά που θα το δείτε απλά ανοίξτε ένα μπουκάλι και περιμένω την γνώμη σας.Έχει μια γλυκιά μυρωδιά και είναι ιδανική για τους πιο κρύους μήνες αλλά σίγουρα μόλις τελειώσει θα το αγοράσω! 
  • Decubal -Intensive foot creamΉταν μέσα στο Glowbox Ιουλίου και υπόσχεται πως μαλακώνει την σκληρή επιδερμίδα και ομολογώ πως το κάνει! Την χρησιμοποιώ περίπου 2 με 3 βράδια την εβδομάδα.Αυτό που κάνω είναι να απλώνω ελάχιστη ποσότητα στα σκληρά σημεία του ποδιού μου και μετά να φοράω κάλτσες για το υπόλοιπο βράδυ για να μπορέσει η επιδερμίδα μου να το απορροφήσει πλήρως.
  • The Body Shop-Bath GlovesΕδώ θα δείτε αναλυτικό review για τα γάντια! 
  • The Body Shop- Mango body mistΕίναι ένα σπρέι σώματος που όσοι το μυρίζουν με ρωτάνε τι φοράω και μυρίζει τόσο όμορφα! Μου αρέσει ότι μυρωδιά έχει να κάνει με μάνγκο. Έχει αρκετά καλή διάρκεια αλλά επειδή είναι σπρέι σώματος μην περιμένετε ότι είναι πολύ μεγάλη. Εγώ το μυρίζω πάνω μου για περίπου 2 με 2,5 ώρες μετά που θα το βάλω. Πιστεύω πως εάν το φορούσα σε συνδυασμό με κάποια κρέμα σώματος από την ίδια εταιρία θα είχε μεγαλύτερη διάρκεια! 
  • Castalia-Sensial lait nettoyant demaquillanΈνα γαλάκτωμα καθαρισμού και ντεμακιγιάζ από μια δοκιμασμένη εταιρία που είναι ιδανικό για ευαίσθητες επιδερμίδες αλλά και για την περιοχή των ματιών. Εγώ το χρησιμοποιώ κυρίως για να λιώσω το μακιγιάζ στα μάτια μου και κάνει εξαιρετική δουλεία όταν αφαιρείς πολλές και επίμονες στρώσεις μάσκαρα.Ήταν μια πολύ καλή επιλογή στο Glowbox Ιουνίου! 
  • Clinique-Liquid facial soap,oily skin formula
    (combination oily to oily)
    Σήμερα ήταν και η τελευταία χρήση που μπορούσα να κάνω σε αυτό το υγρό-gel καθαρισμού σε travel size συσκευασία. Το είχα πάρει μαζί μου στις διακοπές μου και συνέχισα να το χρησιμοποιώ και όταν γύρισα. Είναι ένα αρκετά καλό καθαριστικό προσώπου αλλά σίγουρα η τιμή του είναι απλησίαστη εφόσον μπορούμε να βρούμε ίσως και καλύτερα καθαριστικά προσώπου σε καλύτερη τιμή αλλά δεν αποκλείω μελλοντικά να το αποκτήσω. 
  • Pantene Pro-V/ Spray Conditioner για ανάλαφρα μαλλιά (λεπτή τρίχα)Ένα διφασικό σπρέι που προορίζεται για να περιποιείται τα μαλλιά και να μην τα βαραίνει! Εγώ το χρησιμοποιώ σε νωπά μαλλιά αλλά και σε στεγνά μιας και με βοηθάει περισσότερο να τα ξεμπλέκω που είναι το μόνιμο δράμα μου. Έχω πολύ λεπτή τρίχα και ταυτόχρονα εκνευριστικά ίσια μαλλιά που μπερδεύουν με το παραμικρό οπότε αυτό το σπρέι είναι το σωτήριο μου αφού δεν μου λαδώνει και δεν μου βαραίνει τα μαλλιά! Είναι υπερβολικά οικονομικό και σίγουρα θα το αγοράσω ξανά! 
  • Mac- Please me (matte)Έχει γίνει το καθημερινό μου ροζ κραγιόν! Ανήκει στην ματ σειρά της εταιρίας και το έχω βάλει στόχο να τα αποκτήσω όλα! 
  • Beauty UK-lip vinyl, Pure pashaΕίναι ένα γκλος με τρομερή απόδοση χρώματος που το λάτρεψα με την πρώτη εφαρμογή. Ένα αρνητικό που βρίσκω είναι πως μπορεί να "τρέξει" μετά από μερικές ώρες που το φοράω αλλά διορθώνετε πολύ εύκολα!
     (Μπορείτε να δείτε πως φαίνονται εδώ )
Ποια ήταν τα δικά σας αγαπημένα για τον μήνα που μας πέρασε?! Έχουμε κάποιο κοινό!? 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου