Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

Glowbox Σεπτεμβρίου 2014!

Μια νέα εποχή αρχίζει, έτσι ξεκινάει το "μενού" του Glowbox καθώς αναφέρεται στο Σεπτέμβρη,την αρχή του φθινοπώρου! Ήρθε το κουτάκι για ακόμα ένα μήνα και η αλήθεια είναι πως το περίμενα με αγωνία,όπως κάθε φορά άλλωστε.



Το μενού για τον μήνα Σεπτέμβριο:

1) Aloe Plus Natural Cosmetics/Body Butter Velvet 50ml (3,20 ευρώ/ 50ml, 10,50 ευρώ/2ooml)
Ένα βούτυρο σώματος με βιολογική αλόη,πανθενόλη,Shea και cocoa butter! Η πρώτη μου κίνηση ήταν να το ανοίξω και να το μυρίσω και με κέρδισε ομολογώ αμέσως! Είναι η μικρή συσκευασία αλλά δεν με ενοχλεί εφόσον είναι αρκετά εύχρηστη και η ποσότητα είναι καλή για ένα τέτοιο προϊόν!



 2)Deborah/Lip gloss/ 8,20 ευρώ(απόχρωση 01)
Δεν μπορώ να πω πως είμαι γενικά φαν των lip gloss,ειδικά όταν αυτά έχουν glitter. Το συγκεκριμένο gloss έχει μικρά ίχνη glitter και στην αρχή όταν το είδα δεν χάρηκα ιδιαίτερα,αλλά έκανα αμέσως την κίνηση και το εφάρμοσα στα χείλη μου και πραγματικά δεν φαίνεται καθόλου το glitter και το χρώμα είναι διακριτικό κοραλί .Πιθανότατα να το φορέσω κάποια στιγμή στο κέντρο το χειλιών για την έξτρα λάμψη!Επίσης κάτι που μου άρεσε είναι ότι έχει Spf 15!



3)La Roche-Posay/Hydraphase Intense Legere/ (50ml /20,50 ευρώ)
Είναι μια ενυδατική κρέμα που προσφέρει ενυδάτωση 24 ώρες. Υπόσχεται πως ενυδατώνει εντατικά για 24 ώρες διαχέοντας νερό στην επιδερμίδα ενώ ταυτόχρονα αναδεικνύει την λάμψη της.Αυτό που μου άρεσε ήταν πως στο κουτάκι μου βρήκα 5 φακελάκια(δείγματα) των 2ml το καθένα οπότε μπορώ να την δοκιμάσω και να μπορώ να έχω μια καλύτερη άποψη για την κρέμα και τις δράσεις τις!

4)Lily Lolo/Pressed Mineral Eye Shadow/ 16 ευρώ (Smoky Rose)
Είναι μια παλέτα με 4 σκιές ματιών που περιέχουν ενυδατικό λάδι Jojoba και αναζωογονητικά φυσικά εκχυλίσματα.Οι αποχρώσεις είναι αρκετά ψυχρές αλλά εύκολα διαχειρίσιμες.Το τελείωμα τους είναι σατινέ (εκτός από την λευκή απόχρωση) και η απόδοση της αρκετά καλή στο χέρι.

 5)Moroccan Natural/100% Άργιλος Rhassoul, 50gr/3,90 ευρώ
Άργιλος με υψηλή περιεκτικότητα διοξειδίου του πυριτίου,μαγνησίου,καλίου και ασβεστίου.Υποστηρίζει πως απολεπίζει,επαναφέρει την ελαστικότητα,βελτιώνει την υφή της επιδερμίδας,μειώνει την λιπαρότητα και απομακρύνει τους ρύπους. Επειδή είναι σε μορφή σκόνης ο καθένας επιλέγει με ποιο τρόπο θα φτιάξει την μάσκα του. Το Glowbox προτείνει είτε αναμιγνύοντας το με νερό,είτε με πολύτιμα έλαια και φυσικά συστατικά σαν φυσική μάσκα!Προσωπικά αγαπώ οτιδήποτε έχει να κάνει με μάσκα αργίλου λόγω της τρομερά λιπαρής επιδερμίδας μου.Το μοναδικό που δεν μου άρεσε είναι η συσκευασία που δεν είναι βολική αλλά διορθώνετε αυτό!

Αυτά ήταν τα πραγματάκια που ήταν στο δικό μου κουτάκι και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη! Τα περισσότερα από αυτά μπορείτε να τα βρείτε στο e-shop του Glowbox!
Ήρθε το δικό σας κουτάκι?! Τι έχουμε κοινό?! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου