Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

Dome.gr-GIVEAWAY!

Δεν ξέρω για εσάς αλλά προσωπικά είμαι υπερβολικά ενθουσιασμένη με αυτό που πρόκειται να ακολουθήσει! Στο προηγούμενο ποστ,εάν το είδατε επισκέφτηκα τα Dome Cosmetics και αγόρασα για εμένα κάποια πράγματα που είχα βάλει καιρό στο μάτι αλλά δεν θα σας αφήσω παραπονεμένες! Η Αργυρώ από τα Dome cosmetics συμφώνησε να συνεργαστούμε μέσα από το blog μου για να κάνουμε αυτό το giveaway για όσα κορίτσια με παρακολουθούν! Να σας πω ότι τα Dome cosmetics έχουν το e-shop τους με προϊόντα Beauty Uk και μπορείτε να τα ανακαλύψετε στο dome.gr αλλά όσες κοπέλες μένουν στο Ηράκλειο Κρήτης μπορούν να επισκεφτούν το μαγαζί στην Λ.Καλοκαιρινού 67!

Ας δούμε αναλυτικά τα δωράκια σας:

  • Beauty Uk-Matte Bronzer  στην απόχρωση no.1-medium
    Αγόρασα ακριβώς το ίδιο bronzer και οφείλω να ομολογήσω πως είναι υπέροχο. Έχει το ιδανικό χρώμα,αρκετά καλή διάρκεια και πολύ καλή απόδοση χρώματος.
  • Beauty Uk-Stripey Blusher  στην απόχρωση no.3-pink
    Το συγκεκριμένο προϊόν δεν το έχω στην συλλογή μου αλλά σαφώς και είναι στην λίστα των επιθυμιών μου μιας και είναι ένα πολυχρηστικό προϊόν.Με αυτό έχετε εξασφαλίσει ρουζ,bronzer, highlighter και 5 διαφορετικές σκιές ματιών.Γι αυτό ακριβώς τον λόγο το διαλέξαμε με την Αργυρώ!
  • Beauty Uk-Wet Lipsticks στην απόχρωση no.10-passionΠαρότι είναι από την wet σειρά αφήνει ένα gloss τελείωμα στα χείλη αλλά όχι υπερβολικά έντονο.Προσωπικά ενώ τον τελευταίο καιρό μου αρέσουν περισσότερο κραγιόν με ματ τελείωμα το συγκεκριμένο το έχω αγαπήσει!
Οι όροι του διαγωνισμού!
1)Κάντε like στην σελίδα του blog στο facebook εδώ !
2)Κάντε like στην σελίδα των Dome cosmetics στο facebook εδώ !
3)Ακολουθήστε με στο Twitter εδώ! (προαιρετικό)
Προαιρετικά για επιπλέον πιθανότητες:
Κοινοποιήστε την φωτογραφία του διαγωνισμού δημόσια στο facebook!

Μην ξεχνάτε να συμπληρώνετε την πλατφόρμα με τα στοιχεία σας που βρίσκετε παρακάτω για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας! 

Ο διαγωνισμός θα διαρκέσει μέχρι 13 Αυγούστου και η νικήτρια του διαγωνισμού θα ανακοινωθεί μέσω της σελίδας μου στο facebook!
Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλες! a Rafflecopter giveaway

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου