Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Προτάσεις για τα νύχια!


Το απόλυτο χρώμα νυχιών την φετινή άνοιξη θα είναι, όπως ήδη έχει φανεί, το απαλό ροζ χρώμα που συνήθως συναντάμε στα μωρουδιακά κοριτσίστικα ρουχαλάκια! Προσωπικά παλαιότερα δεν μπορώ να πω ότι ήμουν "φαν" του συγκεκριμένου χρώματος για τα νύχια αλλά τον τελευταίο καιρό το έχω δει με άλλο μάτι. Γενικά μου αρέσουν τα διάφορα σχέδια και χρώματα στα νύχια και γι' αυτό πειραματίζομαι και εγώ αλλά και η κοπέλα που μου τα φτιάχνει, που όπως θα δείτε κάνει φανταστική δουλεία!Σίγουρα όμως το επόμενο σχέδιο που θα κάνω θα έχει ως βάση του τουλάχιστον το baby pink.

Ορίστε ένα δείγμα από την δουλεία της!
 







Τα αγαπημένα EVER είναι αυτά εδώ που πραγματικά δεν νομίζω ότι έχω κρατήσει κάποιο άλλο σχέδιο για τόσο μεγάλο διάστημα  χωρίς να το έχω βαρεθεί!


Το σχέδιο που έχω τώρα στα νύχια μου..
 


Τα νυχάκια της ανέβασε στο instagram η Rihanna και μαντέψτε είναι baby pink!





Για να μπορέσετε να δείτε περισσότερη δουλεία της κοπέλας που φτιάχνει τα θαύματα μπείτε στην σελίδα της στο Facebook!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου