Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Morning Skincare Routine!

Προσπαθώ σε καθημερινή βάση να πλένω και να καθαρίζω το πρόσωπο μου περίπου 3 φορές την ημέρα! Δεν ξέρω κατά πόσο αυτό ακούγετε υπερβολικό αλλά ειδικότερα τον τελευταίο καιρό που έχω μια έξαρση από σπυράκια δεν θέλω να το αμελώ καθόλου! Συνήθως ο βραδινός καθαρισμός μου είναι και αυτός που δίνω μεγαλύτερη βάση γιατί θέλω όταν πέφτω για ύπνο η επιδερμίδα μου να είναι εντελώς καθαρή! Στο σημερινό ποστ θα σας πω με ποια προϊόντα ξεκινάω την μέρα μου όσον αφορά τον καθαρισμό του προσώπου μου!
Το πρώτο πράγμα που κάνω είναι με το νερό καθαρισμού micellaire από την L'Oreal Paris και μια λίγο μπαμπάκι να καθαρίζω το πρόσωπο και τα μάτια μου για τυχόν υπολείμματα από το μακιγιάζ τις προηγούμενης ημέρας! Το επόμενο βήμα μου είναι να πλύνω το πρόσωπο μου με το gel καθαρισμού για λιπαρή με τάση για ακμή επιδερμίδα από την εταιρία Avene. Το συγκεκριμένο καθαριστικό gelτο χρησιμοποιώ από την εποχή του γυμνασίου μόνο που τότε δεν ενυδάτωνα σωστά την  επιδερμίδα μου με αποτέλεσμα σε μερικά σημεία του προσώπου μου να έχω ξηροδερμία και σε άλλα να έντονη λιπαρότητα! Μετά από τον καθαρισμό μου για 2-3 φορές την εβδομάδα απολεπίζω το πρόσωπο μου είτε με scrub από ζάχαρη είτε με scrub του εμπορίου. Στον σημερινό καθαρισμό μου χρησιμοποίησα την απολεπιστική κρέμα για κανονικό/μεικτό δέρμα της εταιρίας bioten που δοκιμάζω τον τελευταίο καιρό.Επειδή όπως σας είπα στην αρχή έχω μια έξαρση από σπυράκια το προϊόν που χρησιμοποιώ πρωί, μεσημέρι και βράδυ ενάντια τους είναι το βιολογικό διάλυμα πρόπολης απο την Apivita. Πραγματικά με έχει σώσει από τότε που έμαθα γι αυτό! Το χρησιμοποιώ σε ανοιχτά σπυράκια και γενικότερα τοπικά σε σημεία που νιώθω ότι θα εμφανιστούν και κάθε φορά κάνει το θαύμα του!
Ειλικρινά δεν θυμάμαι πώς και γιατί έφτασε στα χέρια μου αυτό το προϊόν αλλά το μόνο σίγουρο είναι πως το έχω λατρέψει! Δεν είναι άλλο απο το dramatically different moisturizing gel,combination oily to oily απο την Clinique! Εδώ και κάμποσο καιρό το έχω στα χέρια μου και το χρησιμοποιώ εάν και είναι ένα δείγμα του ενυδατικού gel  των μόλις 15ml. Πραγματικά όταν πήγα στην αρχή του μήνα αποφασισμένη για να το πάρω όταν άκουσα την τιμή του έκανα μεταβολή και αυτόματα σκέφτηκα Apivita και ξερό ψωμί (και πραγματικά την αγαπώ αυτή την εταιρία)! Όσο τέλειο και αν είναι, όσο ωραία και αν κάθεται στο δέρμα μου,τόσο απαγορευτική είναι η τιμή του αλλά σίγουρα μπαίνει στην wishlist μου για μελλοντική αγορά! Τέλος αυτό που κάνω είναι να ενυδατώσω με ένα Lip Balm από την Oriflame τα χείλη μου! 
Έχετε να μου προτείνετε μια ενυδατική κρέμα ημέρας που να ικανοποιεί το λιπαρό μου δέρμα!?

4 σχόλια:

  1. Πραγματικά τα λατρεύω αυτά τα θέματά σου και μου έχεις δώσει πολλές φορές τη σιγουριά για διάφορες κριτικές που διαβάζω για τα διάφορα προϊόντα (βλ APIVITA) γιατί κι εμένα στα 20 αποφάσισε να με επισκεφθεί η τάση για ακμή,οπότε σε καταλαβαίνω! ;)
    Από blogger σε blogger το blog σου είναι πολύύύύ καλό!
    Και μπράβο που το έκανες και να συνεχίσεις με πολλά τέτοια θέματα!
    Λέιλα!! ;)
    bigdreamsgangsta.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοριτσι μου δεν το ηξερα για το μπλογκ σου.. θα το κοιταξω σιγουρα... σε ευχαριστω πολυυυ για τα ομορφα λογια σου... φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. To Cleanance της Avene το αγαπώ κι εγώ πολύ! Εγώ περνάω φάσεις πολύ καλής επιδερμίδας και φάσεις με σπυράκια. Όταν είμαι στη φάση με τα σπυράκια το χρησιμοποιώ 2 φορές την ημέρα και βλέπω μεγάλη βελτίωση! Το συνδυάζω με την ενυδατική της Avene την πιο απλή Hydrance Legere ή με κάποια αντίστοιχη της La Roche Posay. Γενικά η La Roche Posay έχει πολλά προϊόντα ενυδάτωσης για λιπαρές επιδερμίδες με τάσεις ακμής. Αν δεν έχεις δοκιμάσει κάποιο, ρίξε μια ματιά. Ίσως να βρεις κάποιο που να σε καλύπτει! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Της Avene δεν μου αρεσει η αλήθεια είναι. Θα δοκιμάσω και καμμία από La Toche Posay!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!! Φιλάκια!

      Διαγραφή