Τρίτη 20 Μαΐου 2014

Review: Tea Tree Pore Minimizer-The Body Shop!

Πριν από 2 εβδομάδες περίπου βρέθηκα στο κατάστημα των The Body Shop και καθώς κοιτούσα την σειρά τους με Tea Tree έρχεται μια πωλήτρια να με ρωτήσει εάν χρειάζομαι την βοήθεια της σε κάτι. Της είπα ότι έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για το Pore Minimiser της σειράς και ότι σκέφτομαι να το αγοράσω. Φάνηκε και της ίδιας πως της άρεσε το συγκεκριμένο προϊόν και αφού μου εξήγησε μερικά πράγματα για το συγκεκριμένο προϊόν με ρώτησε εάν θέλω να μου δώσει 2 δείγματα έτσι ώστε να το δοκιμάσω και να δω και η ίδια αυτά που μου είπε ότι θα μου προσφέρει. Μου έδωσε 2 δείγματα των 1,5 ml τα οποία κατάφερα και τα δοκίμασα συνολικά 6 φορές και από αυτό το λίγο που το δοκίμασα νομίζω πως μου αρέσει!
Η πωλήτρια μου πρότεινε να το βάζω μετά την βραδινή μου ρουτίνα καθαρισμού του προσώπου μου,σε σημεία που έχω περισσότερα σπυράκια ή μεγαλύτερους πόρους διαφορετικά να το χρησιμοποιώ ως βάση για πριν το μακιγιάζ μου. Προτίμησα να δοκιμάσω αυτή την ποσότητα που είχα κυρίως ως βάση για το μακιγιάζ μου, που εξάλλου γι αυτό είχα ακούσει(διαβάσει) τα καλύτερα που τελικά αποδείχτηκαν πως ίσχυαν! Αυτό που μου άρεσε περισσότερο είναι πως όταν το άπλωσα στην περιοχή "Τ" του προσώπου μου, όπου είναι και η πιο λιπαρή, απορροφήθηκε εντελώς το προϊόν και εξαφάνισε ως δια μαγείας αυτή την αντιπαθητική γυαλάδα από το μέτωπο,την μύτη και το πηγούνι μου.Επιπλέον αυτό που υπόσχεται το κάνει σε μεγάλο βαθμό, κάνει τους πόρους να φαίνονται μικρότεροι με αποτέλεσμα όταν βάφεσαι να φαίνεται και πιο ωραία δομημένο το μακιγιάζ σου! Το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρω για την ώρα για το συγκεκριμένο προϊόν είναι ότι έχει πολύ έντονη μυρωδιά και για αυτό ευθύνεται το Tea Tree που περιέχει αλλά μετά από λίγη ώρα αφού το απλώσετε η μυρωδιά εξαφανίζετε!
Τα 30 ml κοστίζουν στα 10,50 ευρώ και σίγουρα θα επιστρέψω στα Body Shop για να το αγοράσω το συντομότερο.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου