Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Review: Ultimate Brow Kit!

Τον τελευταίο καιρό θα έλεγα ότι έχω πάθει μια ψύχωση, ένα κάτι τέλος πάντων με το θέμα, φρύδια! Τα φρύδια μου πάντα ήταν σε άσχημη κατάσταση όπως σας εξήγησα και στο post με το καστορέλαιο οπότε ψάχνω κάθε τρόπο να καλύψω τα κενά μου. Χρησιμοποιούσα μέχρι πρότινος ένα μολύβι φρυδιών αλλά δεν μου άρεσε τόσο το αποτέλεσμα οπότε είπα να κάνω μια βόλτα στα μαγαζιά και συνάντησα αυτό εδώ το μικρό kit για τα φρύδια και είπα να του δώσω μια ευκαιρία. Είναι από την εταιρία wet and wild που είναι μια αμερικάνικη εταιρία με αρκετά οικονομικά καλλυντικά. Το συγκεκριμένο kit μου κόστισε 7 ευρώ αλλά θα έλεγα ότι είναι μια από τις καλές αγορές μου! Το kit περιέχει ένα καθρέπτη, ένα πολύ μικρό τσιμπιδάκι φρυδιών,ένα λοξό πινέλο για να σχηματίζεις τα φρύδια σου, 2 ματ σκιές σε σκούρα και ανοιχτή απόχρωση και ένα κερί για να σταθεροποιούνται οι σκιές στα φρύδια! Το τσιμπιδάκι όπως και το πινελάκι επειδή είναι πολύ μικρά σε μέγεθος είναι αρκετά δύσχρηστα οπότε εγώ χρησιμοποιώ ουσιαστικά το κερί και την ανοιχτόχρωμη σκιά γιατί η σκούρα κάνει μεγάλη αντίθεση στο πρόσωπό μου!
Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα και με αυτά που μου παρέχει το συγκεκριμένο kit αν και στην αρχή ήμουν διστακτική με το κερί γιατί φοβόμουν ότι θα έκανε τα φρύδια μου να φαίνονται κολλημένα αλλά το τελικό αποτέλεσμα με διαψεύδει!
 
Tip: Πριν σχεδιάσετε τα φρύδια σας χτενίστε τα με ανοδική φορά στο βουρτσάκι σας και μετά που θα τα έχετε σχηματίσει ξανά περάστε μια φορά το βουρτσάκι για να φύγει το επιπλέον προϊόν!  
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου