Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

Battle of mascaras! Essence!

Τον τελευταίο χρόνο που ασχολούμαι περισσότερο με θέματα ομορφιάς και μακιγιάζ ανακάλυψα την Essence! Οι περισσότερες από εσάς θα την γνωρίζεται πολύ καλύτερα πιθανότατα από εμένα, είναι μια γερμανικής προέλευσης εταιρία οικονομικών καλλυντικών που  δεν κάνει δοκιμή των καλλυντικών πάνω σε ζώα!Μπορούμε να βρούμε προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρίας στα Hondos Center.  Σε αυτή την μάχη θα "διαγωνιστούν" δύο μάσκαρα για όγκο από αυτή την εταιρία και συγκεκριμένα η go wild lashes (volume mascara) και η get big lashes (volume boost mascara).


Ας αρχίσουμε από τα κοινά τους:
- έχουν τρίχινο βουρτσάκι
-έντονο μαύρο χρώμα
- στεγνώνουν πολύ γρήγορα στις βλεφαρίδες 
- δίνουν αρκετό όγκο χωρίς να "βαραίνουν" τις βλεφαρίδες
-δεν κολλάνε τις βλεφαρίδες μεταξύ τους
-κοστίζουν λιγότερο από 4 ευρό
 
Ας συνεχίσουμε με τις διαφορές τους που θα καθορίσουν και την νικήτρια αυτής της μάχης:
Go wild lashes
+cute συσκευασία
+αυτό το περίεργο σπιράλ βουρτσάκι πιάνει όλες τις βλεφαρίδες με την πρώτη εφαρμογή
+βάφει εύκολα τις βλεφαρίδες τις εσωτερικής γωνίας και του κάτω βλεφάρου
-αλλά δεν γυρίζει όσο θα ήθελα τις βλεφαρίδες
Get big lashes
+γυρίζει αρκετά τις βλεφαρίδες
-υπερβολικά μεγάλο βουρτσάκι με αποτέλεσμα εάν δεν προσέξεις να γεμίσεις παντού με μικρά μαύρα σημάδια
-με την δεύτερη στρώση πιάνει όλες τις βλεφαρίδες 
-δυσκολεύομαι να βάψω τόσο τις βλεφαρίδες της εσωτερικής γωνιάς όσο του κάτω βλεφάρου  
 
Drum roll!!!
Νικήτρια στέφετε η Go wild lashes κοιτώντας τα + και τα - της συγκεκριμένης μάχης! 

Έχετε δοκιμάσει κάποια μάσκαρα από αυτές τις 2 της Essence; και ποια είναι η γνώμη σας;

4 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από essence, δεν μου έχει κάνει κάτι εντύπωση... Αλλά αυτές οι μάσκαρα μου φαίνονται τέλειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ οικονομική σαν μάρκα και εμένα αρχικά με προβλημάτιζε αυτό αλλά από ότι έψαξα είναι ελεγμένα δερματολογικά και όλα τα σχετίκα. Εάν δοκιμάσεις ελπίζω να σου αρέσουν όπως αρέσουν και σε εμένα.

      Διαγραφή
    2. Ναι, και εμένα με φοβίζει η ποιότητα εφόσον είναι τόσο οικονομική η εταιρεία. Καλό το ότι βρήκες ότι είναι δερματολογικά ελεγμένα. Θα ρίξω μια ματιά όταν πάω Hondos Center! Ναι, ελπίζω και εγώ να μου αρέσουν! Φιλακια!

      Διαγραφή