Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

Glowbox Ιουνίου 2014!

Ας αρχίσουμε με το τι είναι το glowbox...
Είναι ένα από τα 3 συνδρομητικά κουτάκια που έχουμε στην Ελλάδα και η φιλοσοφία τους είναι να σου συστήσουν καινούριες εταιρίες μέσα από τα προϊόντα που περιέχουν. Πιο συγκεκριμένα περιέχουν 5 με 7 προϊόντα είτε σε κανονικό μέγεθος, είτε σε travel size είτε σε δείγμα! Το glowbox ως κουτάκι κοστίζει στα 12 ευρώ και πληρώνεις 2 ευρώ για τα μεταφορικά και άλλο 1 ευρώ εάν επιλέξεις να πληρώσεις με αντικαταβολή, στο σύνολο 15 ευρώ!
Προσωπικά έμαθα ότι είχαν ανοίξει οι εγγραφές για το κουτάκι του Ιουνίου, που είναι και το κουτάκι για τον ένα χρόνο του Glowbox, από μία blogger την Martina Kappa!
Το δικό μου κουτάκι περιείχε 5 πραγματάκια και θα ξεκινήσω να σας μιλάω με σειρά προτίμησης και ενθουσιασμού για την δοκιμή τους!
 


1) Youth Lab/ Daily Sunscreen Gel Cream SPF50 (for normal/oily skin) 17 ευρώ
Χάρηκα τόσο πολύ που είδα στο κουτάκι μου ένα προϊόν από την εταιρία youth lab ήθελα να αγοράσω έτσι κι αλλιώς το οτιδήποτε από την συγκεκριμένη εταιρία και μου δόθηκε η ευκαιρία με το συγκεκριμένο κουτάκι.Την δοκίμασα με το που την είδα. Είναι λεπτόρρευστη και περιέχει λίγο χρώμα αλλά όχι αρκετό για να καλύψει τρομερές ατέλειες αλλά αρκετό για να δώσει μια πιο ομοιόμορφη όψη. Έχει πολύ υψηλό δείκτη προστασίας και πιστεύω πως είναι ιδανικό για το βαθύ καλοκαίρι. Λέει πως βελτιώνει τα επίπεδα υγρασίας του δέρματος, αποτρέπει την απώλεια νερού και την πρόωρη γήρανση ενώ ομαλοποιεί την υφή της επιδερμίδας! Δεν περιέχει parabens και την έχω λατρέψει ήδη! 



2)Jane Iredale/Longest lash thickening &lengthening mascara,ice black  (sample size)
Στην αρχή απογοητεύτηκα όταν την είδα,λόγω ότι είναι δείγμα) αλλά όταν την δοκίμασα είπα απλά WOOOW! Ανοίγει το βλέμμα, δίνει μήκος και όγκο στις βλεφαρίδες, δεν τις κολλάει(παρότι μου αρέσουν κολλημένες) δεν έχω λόγια πραγματικά. Θα μπει σίγουρα στα προϊόντα που χρησιμοποιώ καθημερινά αλλά και με φειδώ αφού το κανονικό μέγεθος της συγκεκριμένης μάσκαρα κοστίζει 38 ευρώ!



3) Apivita/Express Beauty μάσκα ενυδάτωσης με αλόη/3,5 ευρώ 

Αγαπημένη εταιρία η Apivita και η αγαπημένη μου μάσκα από την σειρά express beauty δεν είναι άλλη από αυτή με την πρόπολη. Την συγκεκριμένη με την αλόη δεν την έχω δοκιμάσει οπότε είναι μια πολύ καλή ευκαιρία. Σίγουρα ένα προϊόν ιδανικό για τους καλοκαιρινούς μήνες που τείνει η επιδερμίδα μας μετά από έκθεση στον ήλιο να είναι αφυδατωμένη και ταλαιπωρημένη!  Περιέχει 95% φυσικά προϊόντα και δεν περιέχει parabens!

 


4) Castalia/Sential Lait Nettoyant Demaquillant ,200ml /13,70 ευρώ
  Το συγκεκριμένο προϊόν είναι ένα γαλάκτωμα καθαρισμού και ντεμακιγιάζ για κάθε τύπο επιδερμίδας και είναι στα 100ml. Η διαδικασία για την χρήση του δεν είναι άλλη από αυτή του κάθε γαλακτώματος, δηλαδή είτε το απλώνετε στο πρόσωπο σας με μπαμπάκι είτε με τις άκρες των δακτύλων σας και κάνετε απαλές κινήσεις για να αφαιρέσετε το μακιγιάζ σας! Αυτό που είναι πολύ θετικό για το συγκεκριμένο προϊόν είναι ότι είναι ιδανικό όχι μόνο για το πρόσωπο αλλά και για τα μάτια. Δεν ήταν στα πρώτα πράγματα για τα οποία όταν άνοιξα το κουτί ήθελα να δοκιμάσω γιατί τον τελευταίο καιρό μου έχουν πάρει τα μυαλά τα νεράκια καθαρισμού αλλά σίγουρα θα το δοκιμάσω και θα σας μιλήσω γι' αυτό! 




5) Beatific/Extreme Anti-aging Eye Cream 15ml (sample size)
 Είναι μια αντιρυτιδική κρέμα ματιών που λέει ότι εξουδετερώνει τις σακούλες κάτω από τα μάτια και τους μαύρους κύκλους και ταυτόχρονα λειαίνει τις λεπτές γραμμές! Είναι τα τελευταίο προϊόν από το κουτί που ήθελα να δοκιμάσω γιατί πολύ απλά τα 15ml κοστίζουν 60 ευρώ και κάτι μου λέει ότι θα είναι τέλειο προϊόν! Θα το μάθουμε σύντομα λοιπόν...


Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ικανοποιημένη με το κουτάκι μου και γι'αυτό ευθύνεται η αντηλιακή κρέμα προσώπου σε μεγάλο βαθμό. Δεν γνωρίζω εάν θα το ξαναπάρω αλλά εάν το αποφασίσω θα τα μάθετε. Το επόμενο συνδρομητικό κουτάκι που θα προσπαθήσω να αποκτήσω είναι το beauty test box αλλά όσες φορές κι αν έχω προσπαθήσει δεν τα έχω καταφέρει μέχρι στιγμής!

Ποιο προϊόν θα θέλατε κι εσείς να δοκιμάσετε!?



6 σχόλια:

  1. περιμένω να έρθει κ το δικό μου κουτάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με' γεια σου!! Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε το κουτάκι σου! Έλαβα κι εγώ το δικό μου σήμερα! Έχουμε ακριβώς τα ίδια! Καλά η αντιηλιακή με έχει ενοθουσιάσει! Δεν την έχω δοκιμάσει βέβαια ακόμα, αλλά είμαι σιγουρη ότι δεν θα με απογοητεύσει! Πολλά φιλια! Να απολαύσεις όλα τα προϊόντα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω όσοι πήραμε το κουτί η αντηλιακή μας έχει ενθουσιάσει! Καλή απόλαυση με τα καινούρια μας καλούδια! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα σου, θα ηθελα να ρωτησω αν παραγγείλω και εγώ το κουτάκι μου θα έχει τα ιδια προιόντα με τα δικά σου;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Αυτό δεν μπορώ να το γνωρίζω αλλά από ότι έχω μάθει δεν υπάρχουν πολλές διαφορές μέχρι στιγμής στα κουτιά, πιθανότατα να είναι όλα ίδια!

      Διαγραφή