Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

5+1 must have shoes for summer!

Σήμερα θα σας μιλήσω για κάτι τελείως διαφορετικό από ότι σας έχω συνηθίσει αλλά δεν παύει να είναι και αυτό μεγάλη μου αγάπη! Είμαι γυναίκα και δεν γίνεται να μην αγαπάω τα παπούτσια! Ψηλά, χαμηλά,καθημερινά, πιο καλά όλα έχουν ένα ξεχωριστό μέρος στην καρδιά μου!Στο σημερινό ποστ θα σας δείξω 6 ζευγάρια που σίγουρα μέσα στο καλοκαίρι, που έχει μπει δυναμικά, θα τα φορέσω αρκετά! 



Θα αρχίσω με αυτά που είναι πιο καθημερινά και πάντα σε αυτά θα καταλήγω! 
Εύκολα στο να τα συνδυάσεις, αρκετά οικονομικά και πάνω από όλα άνετα και δροσερά! Δεν χρειάζονται πολλά λόγια για τα σανδάλια. Προσπαθώ κάθε καλοκαίρι να αγοράζω ένα ζευγάρι για να έχω μεγαλύτερη ποικιλία αλλά τα συγκεκριμένα τα πήρα πέρυσι και δεν έχουν πάθει τίποτα! 


Η επόμενη μου επιλογή για μια πιο αθλητική και μη εμφάνιση είναι τα γνωστά σε όλους μας converse και τα συγκεκριμένα επέλεξα να τα πάρω σε ένα έντονο φιστική χρώμα και σε μποτάκι γιατί δεν είχα άλλο ζευγάρι μποτάκι!Μια παρόμοια επιλογή για τα converse είναι τα Ked's ή ακόμη και τα Vans! 



Τα τελευταία δύο χρόνια έχουν γίνει το απόλυτο trend οι γνωστές πλέον espadrilles. Σημείωση,espadrilles λέγονται γενικά τα παπούτσια που έχουν το σκοινί στον πάτο τους! Οι συγκεκριμένες είναι από την φετινή σειρά της εταιρίας exe και θα τις βρείτε στα 30 ευρώ από τα καταστήματα Tsakiris Mallas! Είναι πολύ μαλακές (και ο πάτος τους και το ύφασμα, οπότε δεν πληγώνουν τα πόδια!) Προσωπικά τις φοράω και καθημερινά αλλά και για λίγο πιο καλές περιστάσεις!



Τα σανδάλια τύπου gladiator είναι πολλά χρόνια στην μόδα!Μπορείτε να τα βρείτε είτε απλά είτε με διάφορα studs όπως τα δικά μου! Τα συγκεκριμένα τα έχω πολλά χρόνια και η αλήθεια είναι πως τα έχω ευχαριστηθεί ιδιαίτερα όταν βγαίνω και δεν θέλω να φορέσω ψηλά παπούτσια αλλά και σε καθημερινή βάση!



Το μόνο σίγουρο είναι πως ένα ζευγάρι πλατφόρμες δεν θα σε προδώσουν ποτέ! Συνήθως είναι πολύ βολικές και μπορούν να φορεθούν από το πρωί μέχρι και το βράδυ! Εγώ επιλέγω γενικά παπούτσια που δένουν με διάφορες μπάρες γιατί είναι πιο σταθερά και αποφεύγω τις γόβες γιατί δεν βρίσκω εύκολα στο ακριβές μέγεθος μου, με αποτέλεσμα να καταλήγω με ένα ζευγάρι παπούτσια μισό μέγεθος μεγαλύτερο και με πληγωμένα πόδια! 


Τέλος τα αγαπημένα μου, υπερβολικά ψηλά παπούτσια (στους 15 πόντους) τα οποία το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν είναι για όλα τα γούστα! Μου αρέσουν που είναι πιο χοντροκομμένα. Δυστυχώς δεν φαίνεται το χρώμα στην φωτογραφία αλλά είναι ένα απαλό ροζ με ένα άσπρο της ζάχαρης! Είναι πολύ βολικά παρόλο που είναι τόσο ψηλά(θα έλεγα πως είναι πιο βολικά από τις πλατφόρμες,και πιο σταθερά) το μόνο τους αρνητικό είναι ότι,είναι λίγο βαριά! Τα συγκεκριμένα είναι από περυσινή σειρά από την ίδια μάρκα με τις espadrilles από το κατάστημα Tsakiris Mallas και η τιμή τους είναι λίγο τσιμπημένη ,εάν θυμάμαι καλά κόστιζαν 80-90 ευρώ!
Πείτε μου εάν θα σας άρεσε να ξαναδείτε τέτοιου είδους ποστ και ποια είναι τα δικά σας must have για το καλοκαιράκι!  







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου