Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Αγαπημένα προϊόντα Μαΐου!

 Μπήκαμε στον Ιούνιο εδώ και 2 μέρες και θα ήθελα να σας μιλήσω για τα αγαπημένα μου προϊόντα περιποίησης και μακιγιάζ για τον μήνα που μας πέρασε!  


Όσον αφορά τα αγαπημένα μου προϊόντα μακιγιάζ, αυτά είναι 4. Αυτό που πραγματικά έχω αγαπήσει και θα βρίσκετε για καιρό στα αγαπημένα μου πιστεύω είναι η πούδρα-make up από την Mac πάντα σε συνδυασμό με το buffing brush από την Real Techniques όπως σας είπα και στο προηγούμενο post μου.
Το δεύτερο αγαπημένο είναι ένα πολυχρηστικό προϊόν από την Erre Due που τον τελευταίο καιρό με έχει κερδίσει με την καινούρια της σειρά. Το συγκεκριμένο είναι το Soft Crayon Lip & Cheek  στην απόχρωση 202 το οποίο μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και στα χείλη ως κραγιόν αλλά και στα μάγουλα ως ρουζ . Προσωπικά το χρησιμοποιώ μόνο στα χείλη και δεν το έχω τολμήσει ακόμα στα μάγουλα και αυτό που μου αρέσει πέρα από το κοραλί του χρώμα είναι ότι σου αφήνει στην αναπνοή μια γεύση-άρωμα μέντας.
Το τελευταίο προϊόν μακιγιάζ γι αυτό τον μήνα είναι πάλι κάτι για το οποίο σας έχω μιλήσει σε παλαιότερο post μου και αναφέρομαι στο Ultimate Brow Kit από την Wet'n Wild. Αυτό που έχω να προσθέσω σε αυτά που είχα αναφέρει τότε είναι ότι οι σκιές που έχει αυτό το σετ επειδή είναι ματ και είναι σε καφέ αποχρώσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν άνετα και ως σκιές για τα μάτια!

Ας περάσουμε και στα προϊόντα περιποίησης όπου δεν θα σας δείξω κάτι για το πρόσωπο γιατί δεν έμεινα με κάτι τόσο ευχαριστημένη έτσι ώστε να το συμπεριλάβω στα αγαπημένα του μήνα.


Νομίζω πως επιτέλους βρήκα ένα σαμπουάν που να υπόσχεται εξισορρόπηση της λιπαρότητας και να το κάνει όντως. Πρώτη φορά δοκίμασα το σαμπουάν της Orzene μπύρας για λιπαρά μαλλιά και μου αρέσει πάρα πολύ τόσο το αποτέλεσμα που μου αφήνει(ανάλαφρα και λαμπερά μαλλιά) όσο το άρωμα του. Δεν ξέρω τι συμβαίνει με το συγκεκριμένο αλλά μπορώ να πω πως δεν εμφανίζω λιπαρότητα για τουλάχιστον 1,5 μέρα από εκεί που χρειαζόταν να λούζω τα μαλλιά μου κάθε μέρα.
Παρόλο που δεν μου αρέσει το άρωμα καραμέλας το συγκεκριμένο scrub σώματος το έχω αγαπήσει. Είναι από την εταιρία Olive'secret και όπως σας είπα έχει άρωμα καραμέλα με βιολογικό έλαιο και κόκκους ελιάς. Μπορείτε να βρείτε διάφορα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρίας στο επίσημο site της.
Τέλος δύο ακόμα προϊόντα σώματος που χρησιμοποιώ μαζί, για ευνόητους λόγους, είναι από την Victoria Secret την hydratin body lotion και το fragrance mist  το Pure Seduction που έχει άρωμα κόκκινο δαμάσκηνο και freesia αλλά προσωπικά νομίζω πως μυρίζει μάνγκο. Η κρέμα σώματος είναι αρκετά ενυδατική και νομίζω όμως πως εάν δεν την έβαζα μαζί με το σπρέι σώματος δεν θα είχε την ίδια διάρκεια το άρωμα της. Βέβαια το συγκεκριμένο σπρέι νομίζω θα με βολέψει τους καλοκαιρινούς μήνες και θα αντικαταστήσει το άρωμα μου!

Τέλος και εντελώς άσχετο με το θέμα,αυτό που δεν αποχωρίζομαι τον τελευταίο μήνα είναι τα καινούρια μου All Star που πραγματικά δεν έχω λόγια! Θαυμάστε!!!!! 


6 σχόλια:

  1. Αχ δεν έχω δοκιμάσει ακόμη Mist από Victoria Secret :-(
    Καλό μήνα να έχουμε!
    xoxo! Beauty tips n reviews

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μηνα και σε εενα ομορφη!!! Εαν τα δοκιμασεις συνοδεψε τα με την αντιστοιχη κρεμα σωματος για μεγαλυτερη διαρκεια του αρωματος!!! Φιλια πολλααα

      Διαγραφή
  2. Πολυ μ αρεσουν αυτα που γραφεις.!!!★
    Που μπορώ ομως να βρω προϊόντα της Victoria secret?: )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν κορίτσι μου!! Τα συγκεκριμένα μου τα έφεραν από το αεροδρόμιο της Αθήνας αλλά αν δεν κάνω λάθος μπορείς να τα παραγγείλεις online από το site ishoponline.gr!!! Φιλακια πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. Α πολύ ωραία καλή μου!θα το κοιτάξω,ευχαριστώ πολυ!
    φιλιά :-*

    ΑπάντησηΔιαγραφή