Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Αγορές από pharmacydepot.gr

Νομίζω πως ήρθε η ώρα μου να εκφράσω την λατρεία μου και τον θαυμασμό μου για τα online φαρμακεία! Όποιος κι αν με ρωτήσει για να αγοράσει το οτιδήποτε η πρώτη μου κουβέντα είναι να ψάξει πρώτα σε online φαρμακείο.Μου αρέσει να μπαίνω και να χαζεύω με τις ώρες τα πράγματα και τις προσφορές που έχουν γι αυτό τον λόγο επέλεξα και το συγκεκριμένο φαρμακείο! Το PharmacyDepot έχει αρκετές προσφορές και σαν site είναι αρκετά προσεγμένο. Αυτή την φορά επέλεξα να δοκιμάσω προϊόντα από την εταιρία Korres και συγκεκριμένα το foundation και το concealer από την σειρά με το ρόδι και twist eyeshadow από την σειρά volcanic minerals!
Εάν μπείτε στο φαρμακείο θα διαπιστώσετε και μόνοι σας ότι έχουν αρκετά καλές τιμές στα προϊόντα του Korres και όχι μόνο.Έχουν μεγάλη ποικιλία προϊόντων και εταιριών και ένα ακόμα θετικό για το συγκεκριμένο φαρμακείο είναι ότι έχει δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες μεγαλύτερες των 29 ευρώ! 

Τα πράγματα που επέλεξα από το φαρμακείο ήταν αρκετό καιρό στην λίστα μου, ειδικά το concealer που έχω ακούσει και διαβάσει τόσο καλά λόγια για την κάλυψη και την διάρκεια του!
Λοιπόν το πρώτο που αγόρασα είναι το foundation της σειράς με το ρόδι που είναι κατάλληλο για λιπαρές επιδερμίδες όπως η δική μου. Υπόσχεται ματ τελείωμα,πλήρη κάλυψη και έχει και δείκτη προστασίας από τον ήλιο 15 που είναι αρκετά θετικό!
Το επόμενο πραγματάκι που επέλεξα είναι το concealer της ίδιας σειράς που είναι για πλήρη κάλυψη των ατελειών και των μαύρων κύκλων και είναι για μεγάλη διάρκεια.(και τα δύο τα πήρα στις πιο ανοιχτές αποχρώσεις)
Τέλος ήθελα να δοκιμάσω από τα volcanic minerals τηνtwist eyeshadow στην απόχρωση 11 ivory που ήταν η πιο ανοιχτή και η πιο ματ από όλες. Ο λόγος που ήθελα να την δοκιμάσω είναι επειδή μια μέρα που βρέθηκε μπροστά μου μία από τις σκιές αυτής της σειράς και την δοκίμασα στο χέρι μου ήταν τόσο σταθερή και έμεινε το ίδιο για ώρες και ενώ είχα πλύνει στο μεταξύ τα χέρια μου αρκετές φορές οπότε θεώρησα ότι για καλοκαίρι και για βάση σκιών θα είναι ότι πρέπει! 
Μόλις έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη για τα προϊόντα θα σας ενημερώσω.
Twist eyeshadow-11 ivory
Να σας πω ότι τα προϊόντα τα παρήγγειλα την δευτέρα το βράδυ και ήταν στο σπίτι μου την τετάρτη το πρωί. Το φαρμακείο είχε την καλοσύνη να μου στείλει 3 δείγματα και το after sun από την Apivita(και τους ευχαριστώ γι αυτή την κίνηση τους)για να το δοκιμάσω και εννοείται πως θα σας μιλήσω και γι αυτό μελλοντικά!  

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου