Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Face of the day!

Το σημερινό ποστ δεν είναι τίποτα σπουδαίο ούτε θα σας μιλήσω αναλυτικά για τα προϊόντα στα οποία θα αναφερθώ! Θα δούμε τι προϊόντα μακιγιάζ χρησιμοποίησα σήμερα αν και ήταν μια πολύ ζεστή μέρα του καλοκαιριού που συνήθως επιλέγω να μην βάφομαι!



Πρόσωπο: 
1) Korres- Ρόδι concealer/ απόχρωση pc1
2) Korres- Ρόδι foundation/ απόχρωση pf1 (spf 15)
Το άπλωσα με το multi task brush από real techniques! 
3) Mac- Studio Fix/ απόχρωση C3.5
Το άπλωσα με το buffing brush από real techniques!
4) Mac- Powder Blush/ απόχρωση Melba (matte)
Το άπλωσα με το multi task brush από real techniques!

Μάτια & Φρύδια:
1) Wet'n Wild-Ultimate Brow Kit/ E963
2) Essence-Liquid eyeliner /Black (ultra soft tip)
3) Essence-kajal pencil/ 21 feel the eclipse
4)Jane Iredale-Longest lash thickening & legthening mascara/ ice black

Χείλη:
1)Golden Rose-Velvet matte lipstick/03
2)Erre due-Soft crayon,lip & cheeck/202

Αριστερά erre due, δεξιά golden rose! 


2 σχόλια:

  1. Τέλειο το μακιγιάζ σου, γλυκούλα μου! Πολύ όμορφα όλα όσα χρησιμοποίησες! Το foundation του Korre σου ταίριαξε καλά? Με το ψαλιδάκι για τις βλεφαρίδες πώς τα καταφέρνεις?! Εγώ με το που φτάνει στα 2 εκατοστά από το μάτι μου, αρχίζω να φωνάζω! Δεν αντέχω να το πλησιάσω στις βλεφαρίδες! Φοβάμαι!! Χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το foundation δεν μπορώ ακόμα να αποφασίσω εάν μου αρέσει ή όχι,έχει ταιριάξει καλά η απόχρωση και κάθεται ωραία στο πρόσωπο μου αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι χρειάζεται συχνά "σεταρίσματα" με πούδρα καθ'όλη την διάρκεια της ημέρας. Το ψαλιδάκι έχει μπει για τα καλά στη καθημερινότητα μου αφού το χρησιμοποιώ και τις μέρες που μπορεί να μην βάψω τις βλεφαρίδες μου αλλά σίγουρα δεν ήταν και το πιο εύκολο πράγμα (ομολογώ και εγώ ήμουν αρκετά τρομοκρατημένη στην θέα του). Όλα είναι μια συνήθεια! :) Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή