Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

Αγαπημένα προϊόντα Ιουνίου!

Πως περνάνε τόσο γρήγορα οι μήνες ούτε που το καταλαβαίνουμε! Πέρασε, λοιπόν και ο Ιούνης και αυτά είναι τα αγαπημένα προϊόντα που χρησιμοποίησα αυτό τον μήνα!Σε αυτά τα αγαπημένα θα δούμε κυρίως προϊόντα περιποίησης μιας και με τις ζέστες δεν δοκίμασα πολλά προϊόντα μακιγιάζ για να μπουν επάξια στα αγαπημένα του μήνα μου!


Ουσιαστικά αυτά τα προϊόντα ήταν και η καθημερινή μου ρουτίνα για τον περασμένο μήνα και είναι όλα σχεδόν προϊόντα ευρείας!
Προϊόντα περιποίησης:
1) Granier Skin Naturals-Nutrionist 
Αφρίζον τζελ καθαρισμού-Πολλαπλής δράσης
Τους καλοκαιρινούς μήνες που το δέρμα μου είναι συνήθως καθαρό,χωρίς σπυράκια και ατέλειες επιλέγω ένα απλό τζελ καθαρισμού αντί για αυτό της Avene. Το συγκεκριμένο λέει που είναι για την αφαίρεση των ρύπων της καθημερινότητας και για να αφαιρέσουμε το μακιγιάζ και με έχει βολέψει αν και ψάχνω ένα με πιο έντονα και καλοκαιρινό άρωμα! 
2) Bioten -Skin Moisture
Απολεπιστική κρέμα-Κανονικό/Μεικτό δέρμα
Περίπου 3 φορές την εβδομάδα σε καθαρό πρόσωπο έκανα την απολέπιση μου με την συγκεκριμένη κρέμα! Είναι για ήπια απολέπιση και δεν νιώθεις ότι γδέρνει την επιδερμίδα,είναι με μέλι και κουκούτσι βερύκοκου! Ο τρόπος με την οποία την χρησιμοποιούσα και με βόλεψε είναι μετά που καθάριζα το πρόσωπο μου με το τζελ της Garnier στέγνωνα το πρόσωπο μου και με την υγρασία που είχαν τα δάχτυλα μου έκανα απαλές κυκλικές κινήσεις γιατί εάν ήταν βρεγμένο το πρόσωπο μου δεν καταλάβαινα την απολεπιστική του δράση! 
3) L'Oreal Paris-Triple Active Anti-Shine 
Mattifyng Hydrating Moisturiser
Είναι μια κρέμα ημέρας σε αρκετά πηχτή σύσταση για πρόσωπο και ντεκολτέ που προσφέρει ματ αποτέλεσμα (και το προσφέρει)! Θέλει ελάχιστη ποσότητα για να την απλώσεις σε όλο το πρόσωπο διαφορετικά θα χρειαστεί περισσότερη ώρα να την απορροφήσει το δέρμα! Το μέικ και η πούδρα κάθονται πολύ όμορφα πάνω σε αυτή την κρέμα και διατηρεί την επιδερμίδα χωρίς γυαλάδες για αρκετές ώρες!Εάν δεν σας αρέσουν προϊόντα με έντονες μυρωδιές τότε δεν θα σας αρέσει σίγουρα! 
4)Aim-White now
Τυχαίνει και γυρνάω συχνά σε αυτή την οδοντόκρεμα γιατί νομίζω πως λειτουργεί πολύ καλά στα δικά μου δόντια! Κάνει την δουλεία που χρειάζονται τα δόντια μου!
5)Fresh Line-Persephone
Ylang -Ylang &Jasmine Body Milk
Δεν περιγράφετε το άρωμα του!!!!Μυρίζει καθαριότητα σαν σαπούνι και έχει ένα πουδρένιο άρωμα! Είναι λεπτόρρευστο body milk και δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας! Όταν το βάζω βράδυ και ξυπνάω το επόμενο πρωί, μυρίζουν τα σεντόνια μου,τα ρούχα μου και εγώ ολόκληρη. Εάν βρεθεί στο δρόμο σας κάντε τον κόπο να το μυρίσετε! 
Τα 60ml είναι ιδανικά για τα τριήμερα του καλοκαιριού! 

Προϊόντα μακιγιάζ:
1)Real techiques by Samantha Chapman
Multi task brush
Όπως λέει και το όνομα του είναι πολυχρηστικό πινέλο! Προσωπικά μου αρέσει να εφαρμόζω με αυτό υγρό make up και ρουζ στα μαγουλά! Είναι στα αγαπημένα γιατί ενώ άλλα πινέλα μου άφηναν γραμμές στο πρόσωπο μου με το υγρό make up το συγκεκριμένο δεν τον κάνει και αν το κάνει οι γραμμές είναι ελάχιστες! 
2)Adriana Karembeu
the double touch lipstick-No.3
Εδώ θα βρείτε ένα ολοκληρωμένο ποστ για τα συγκεκριμένα υγρά κραγιόν! Το Νο.3 το φορούσα πρωί,μεσημέρι και βράδυ!  
3)Jane Iredale
Longest lash thickening & legthening mascara,ice black
Είναι μια υπέροχη μάσκαρα που προσφέρει τόσο όγκο όσο και μήκος! Έχει τρίχινο,χοντρό σε αυγοειδές σχήμα βουρτσάκι και πιάνει με ένα πέρασμα σχεδόν όλες  τις βλεφαρίδες! Το μόνο που παρατήρησα εγώ και δεν μου άρεσε είναι ότι τείνει η μάσκαρα να στεγνώνει πολύ γρήγορα και για τα χρήματα που κοστίζει δεν νομίζω πως είναι και το πιο θετικό! 
  
Τελευταίο αγαπημένο είναι αυτό το νεσεσέρ από τα jumbo! Είναι τόσο γλυκό και το κουβαλάω από την ώρα που το πήρα συνέχεια μαζί μου με τα απαραίτητα πραγματάκια μέσα! Έχει ακόμα και καθρεφτάκι!!!

  

4 σχόλια:

  1. πολύ όμορφα όλα!!!!Τη μάσκαρα του Glowbox εγώ δεν την βολεύτηκα!!!! Δεν μου άρεσε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν!!! Κρίμα που δεν σε βόλεψε εμένα ήταν έρωτας με την πρώτη εφαρμογή!!! Μακάρι τα υπόλοιπα πράγματα από το κουτί να σου άρεσαν!!!

      Διαγραφή
  2. ωραια πραγματακια βλεπω..την ενυδατικη θα την εχω υποψη..εχω ακουσει καλα λογια γενικα και ειναι και οικονομικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενθουσιάστηκα μπορώ να πω με την συγκεκριμένη κρέμα γιατί με την έκπτωση -25% ήταν στα 6 ευρώ και κάνει απίστευτη δουλειά!!!

      Διαγραφή