Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

My youth lab experience!

Η youth lab είναι μια Ελληνική εταιρία με προϊόντα περιποίησης προσώπου και σώματος που μου δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμάσω ένα από τα προϊόντα της εξ'αιτίας ενός συνδρομητικού κουτιού,του Glowbox. Στο κουτί του Ιουνίου είχε μια αντηλιακή κρέμα προσώπου από την εταιρία youth lab και όταν το είδα ομολογώ πως χάρηκα υπερβολικά γιατί ήθελα έτσι κι αλλιώς να δοκιμάσω και να μπορώ να έχω άποψη για την συγκεκριμένη εταιρία! Το δεύτερο προϊόν που έχω από την εταιρία είναι κι αυτό ένα αντηλιακό (εξ'άλλου καλοκαίρι έχουμε,είναι απαραίτητα) σώματος και προσώπου, το οποίο ήταν δώρο με ένα περιοδικό και το θεώρησα καλή ευκαιρία εφόσον το ίδιο το αντηλιακό στοίχιζε 19 ευρώ και εγώ κατάφερα και απέκτησα το κανονικό μέγεθος με μόλις 6 ευρώ! 

Ας τα δούμε πιο αναλυτικά:
  • Daily sunscreen gel cream-spf50
    Για λιπαρό δέρμα
Είναι μια αντηλιακή κρέμα προσώπου με χρώμα που ισχυρίζεται πως έχει ισχυρή αντιοξειδωτική και προστατευτική δράση. Για το αντιοξειδωτικό μέρος δεν γνωρίζω να σας πω αλλά για την προστατευτική της δράση μπορώ να πω πως την δουλεία της την κάνει και με το παραπάνω.
Αυτό που μου είχε φανεί λίγο περίεργο από την αρχή είναι ότι ενώ η κρέμα είναι για κανονικά προς λιπαρά δέρματα η σύσταση της θα περίμενες να είναι λεπτόρευστη και αυτό που συναντάς στην συγκεκριμένη δεν είναι σίγουρα λεπτόρευστο. Ομολογώ πως στην αρχή ήμουν τρομερά ενθουσιασμένη και περίμενα θαύματα με αυτή την κρέμα που τελικά δεν πραγματοποιήθηκαν γιατί πολύ απλά δεν είναι για τον δικό μου τύπο δέρματος!Θα έλεγα πως είναι κατάλληλη για κανονικά προς μεικτά δέρματα και όχι για λιπαρά. Αυτό που συμβαίνει με την συγκεκριμένη κρέμα είναι πως εάν αποφασίσεις να την χρησιμοποιείς σε καθημερινή βάση μέσα στην πόλη σίγουρα θα νιώθεις ότι έχεις βάλει κάτι βαρύ στο πρόσωπο σου(δεν ξέρω πως να το εξηγήσω διαφορετικά)και με τον ιδρώτα θα το νιώθεις να τρέχει και να λιώνει στο δέρμα σου. Αυτή η αίσθηση όμως δεν με ενοχλεί όταν είμαι στην παραλία οπότε έχει μπει επάξια,μιας και είναι μια καλή αντηλιακή κρέμα, στα πραγματάκια που κουβαλάω μαζί μου στην παραλία! Κάτι ακόμα που με έχει ενθουσιάσει και θα ήταν άδικο να μην το αναφέρω,είναι το άρωμα της που κατά την άποψη μου είναι υπέροχο αφού μου θυμίζει κάτι από κανέλα ή κουλουράκια κανέλας!
  • Body Guard-spf 30
    Αδιάβροχο
    Αντηλιακό σπρέυ για το πρόσωπο και το σώμα με υψηλό δείκτη προστασίας και αντιοξειδωτική δράση
Δεν έχω λόγια για το συγκεκριμένο αντηλιακό,είναι απλά υπέροχο. Είναι ένα αντηλιακό προσώπου και σώματος σε μορφή σπρέυ που αυτό καθ'αυτό παίρνει πολλά συν από εμένα γιατί γενικά δεν μου αρέσουν συσκευασίες σε μορφή σωληνάριου και προτιμάω τις αντλίες! Το αντηλιακό έχει άσπρο χρώμα αλλά επειδή η σύσταση του είναι αρκετά ελαφριά και λεπτόρευστη δεν αφήνει σχεδόν καθόλου λευκά σημάδια στο δέρμα και απλώνεται πολύ εύκολα. Μπορεί να λέει ότι είναι αδιάβροχο αλλά προσωπικά το ανανεώνω αρκετά συχνά και εννοείται κάθε φορά που βγαίνω από την θάλασσα για περισσότερη ασφάλεια. Θα σας πω ότι φορώντας το συγκεκριμένο αντηλιακό που έχει υψηλό δείκτη προστασίας έχω καταφέρει, με την ελάχιστη έκθεση στον ήλιο, να αποκτήσω ένα αξιοπρεπές μαύρισμα! Μυρίζει υπέροχα και σίγουρα είναι μέσα στα αγαπημένα προϊόντα για το φετινό καλοκαίρι!

Προϊόντα της εταιρίας youth lab μπορείτε να βρείτε εδώ!

Tips 
1) Εφαρμόστε τα αντηλιακά 30 λεπτά πριν την έκθεση στον ήλιο.
2)Ανανεώνεται αρκετά συχνά το αντηλιακό σε πρόσωπο και σώμα και μην ξεχνάτε περιοχές όπως πίσω από τα γόνατα και δάκτυλα ποδιών.
3)Ενυδατώστε το δέρμα σας μετά από την έκθεση στον ήλιο και μην ξεχνάτε να πίνετε νερό καθ'όλη την διάρκεια της ημέρας.
4)Αποφεύγετε την έκθεση στον ήλιο 12 με 3 το μεσημέρι. 


Ενημέρωση!
Κάτι εντελώς άσχετο με το σημερινό ποστ, έφτιαξα επιτέλους σελίδα του μπλογκ στο facebook και περιμένω να μοιραστούμε και από εκεί ιδέες και τα σχόλια σας!
Κάντε like εδώ!

4 σχόλια:

  1. Συμφωνώ απόλυτα για την αντηλιακή. Εγώ έχω μικτή επιδερμίδα και δεν τη νιώθω τόσο βαριά, όσο ότι τρέχει ή "μαζεύει" μαζί με τον ιδρώτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πολύ βαριά για λιπαρές επιφερμίδες! Το body guard για το πρόσωπο ειναι πολύ πιο ελαφρύ σκέψου!!τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία παρουσίαση!! Μπράβο σου! Για την αντιηλιακή προσώπου τα έχουμε συζητήσει αναλυτικά και ξέρεις την άποψή μου! Την αντίστοιχη σώματος δεν την έχω δοκιμάσει, αλλά σκεφτόμουν σοβαρά να την αγοράσω και τώρα νομίζω ότι με έπεισες! Όταν την αποκτήσω, εννοείται ότι θα σε ενημερώσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλή του σώματος και είναι πολύ θετικό που είναι και για το πρόσωπο και προσωπικά την χρησιμοποιώ αρκετά συχνά και στο πρόσωπο!!

      Διαγραφή