Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

Glowbox Ιουλίου 2014!

Ήρθε και το Glowbox Ιουλίου και ομολογώ πως ενώ το περίμενα με αγωνία από την μέρα που το παράγγειλα αλλά δεν είμαι πλέον τόσο ενθουσιασμένη και θα καταλάβετε σε λίγο τον λόγο! 



Το μενού του μήνα Ιουλίου! 


  Ας δούμε αναλυτικά τα πράγματα που είχε το δικό μου κουτάκι όπως ακριβώς αναγράφονται στο μενού γιατί αυτή την φορά δεν ξεχώρισα κάποιο από αυτά!

  •  Avon/Βερνίκι Gel Finish Nail Enamel /9 ευρώ (στην απόχρωση envy)Θα μπορούσε να ήταν από τα πραγματάκια που θα αγαπούσα από αυτό το κουτάκι εάν δεν ήταν σε αυτή την απόχρωση! Είναι ένα περίεργο πράσινο χρώμα όπως αυτό της χρυσόμυγας θα έλεγα, με περίεργους ιριδισμούς και καθόλου καλοκαιρινό! Παρόλα αυτά για την συγκεκριμένη σειρά βερνικιών της εταιρίας έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια!


  • Decubal/Intensive Foot cream/10,50 ευρώ
    Μια κρέμα ποδιών που μπορώ να πω ότι είναι για εμένα το καλύτερο προϊόν αυτού του μήνα εφόσον είχα σκοπό να αναζητήσω μια γιατί ως γνωστόν οι σκασμένες φτέρνες με τα ανοιχτά παπούτσια δεν δίνουν το καλύτερο αποτέλεσμα για τους καλοκαιρινούς μήνες! Στο μενού αναφέρει ότι έχει αποσμητική δράση,έλαια για βαθιά θρέψη, βιταμίνη Ε για ενυδάτωση και γλυκερίνη για απίστευτη απαλότητα! Θα την δοκιμάσω και θα σας ενημερώσω για την αποτελεσματικότητα της!
    (μπορείτε να την βρείτε στα φαρμακεία!)

  • Monoi Tiki Tahiti/περιποιητικό λάδι με φυσικά συστατικά  της Ταϊτής (τα 120 ml κοστίζουν 12,90 ευρώ) δείγμα των 30ml
    Είναι ένα πολύ γνωστό λαδάκι φροντίδας για σώμα και μαλλιά! Ένα προϊόν που ήθελα να δοκιμάσω πριν το αγοράσω αλλά σίγουρα θα περιορίσω την χρήση του συγκεκριμένου στα μαλλιά και σε διάφορα ξηρά σημεία του σώματος όπως γόνατα και αγκώνες! Από μυρωδιά μου φέρνει στο μυαλό καλοκαίρια από την παιδική μου ηλικία μιας και μου θυμίζει κάτι από αντηλιακό, ευχάριστη μυρωδιά,ευχάριστες αναμνήσεις!
  • My own/Shower gel White Musk (τα 300ml κοστίζουν 3,90 ευρώ) δείγμα των 30ml
    Ένα αφρόλουτρο με αγαπημένη μυρωδιά αλλά αυτό που δεν μου άρεσε είναι ότι είναι δείγμα και μέσα σε 2 χρήσεις το πολύ θα έχει τελειώσει και δεν θα μπορέσω να αποκτήσω ολοκληρωμένη άποψη για το συγκεκριμένο προϊόν!
  • My own/Body Lotion White Musk (τα 300ml κοστίζουν 4,50 ευρώ) δείγμα των 30ml
    Μια ενυδατική λοσιόν για το σώμα με το αγαπημένο άρωμα. Δεν έχει λιπαρή υφή όπως την δοκίμασα στα χέρια μου και αυτό που θα κάνω και με τα δύο προϊόντα της εταιρίας είναι να τα πάρω μαζί μου σε κάποιο διήμερο του καλοκαιριού!
    Μπορείτε να τα βρείτε στα καταστήματα Galerie de Beaute.
  • Glowbox Extra/KITCH,I AM /5άδα 12 ευρώΈνα λαστιχάκι για τα μαλλιά ειδικά σχεδιασμένο για να μην σπάει την τρίχα! 



Πως σας φάνηκε εσάς το κουτάκι του Ιούλη?!
Εμένα δεν με ενθουσίασε τόσο ίσως γιατί το βερνίκι δεν είναι στα χρώματα που θα επέλεγα,ίσως γιατί ήταν η πλειοψηφία των προϊόντων σε δείγματα,ίσως επειδή κι αν μου αρέσουν τα προϊόντα της εταιρίας My Own δεν έχουμε στο Ηράκλειο Galerie de Beaute έτσι ώστε να τα προμηθευτώ!
Το δικό σας κουτάκι έφτασε?! 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου