Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

5 shades of pink!

Ο μήνας Οκτώβριος είναι και ο μήνας που τα τελευταία 10 χρόνια έχει καθιερωθεί στην χώρα μας ως ο μήνας εκστρατείας ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού! Το σήμα της εκστρατείας είναι το γνωστό σε όλες μας "Pink Ribbon".Με αφορμή την εκστρατεία και με μια υπέροχη ιδέα που δεν είναι δική μου αλλά μιας blogger που ακολουθώ, της Βάσως από το blog My beauty map, άρπαξα την ευκαιρία να σας δείξω τις πέντε αποχρώσεις του ροζ που έχουν κερδίσει την καρδία μου!

1)Real Techbiques/multi task brush
Όπως άλλωστε το λέει το όνομα του είναι ένα πολυχρηστικό πινέλο προσώπου. Υπάρχουν περίοδοι που το χρησιμοποιώ για να απλώσω το υγρό make up μου αλλά την δεδομένη στιγμή το χρησιμοποιώ σαν πινέλο του ρουζ. Από την πρώτη στιγμή που το χρησιμοποίησα νομίζω το αγάπησα και θέλω σίγουρα να αποκτήσω κι άλλα πινέλα από την εταιρία! 


2)Beauty UK/lip vinyl (no.1 pure pasha)
Τι να πω γι αυτό το gloss,δεν έχω λόγια πραγματικά.Δεν έχω βαρεθεί να το φοράω και σίγουρα δεν θέλω να το αποχωριστώ αλλά θα το κάνω για μερικούς μήνες μέχρι να έρθει η άνοιξη πάλι! Είναι,ωστόσο από τα λίγα gloss που έχω στη συλλογή μου και πρόσφατα απέκτησα άλλη μια απόχρωση από τα lip vinyls! Προϊόντα Beauty UK μπορείτε να βρείτε στο dome.gr.

3)Goldern Rose/lip liner (204)
Το μολύβι χειλιών που ταιριάζει απόλυτα με το προηγούμενο gloss και είναι η αιτία που δεν φεύγει από την θέση του και δεν "τρέχει" το gloss είναι ο συνδυασμός που φόρεσα πάρα πολύ αυτό το καλοκαίρι που μας πέρασε!

 

4)Anatomicals/eye cream, you scream,we all scream for eye creamΗ κρέμα-τζελ ματιών που χρησιμοποιώ non stop από την μέρα που την αγόρασα. Ενυδατώνει όσο χρειάζεται ενυδάτωση η περιοχή γύρω από τα μάτια,βοηθάει στα πρηξίματα,απορροφάτε γρήγορα και η τιμή της είναι πολύ προσιτή! Μπορείτε να την βρείτε στο e-shop του Glowbox! 

5)Aloe Plus/velvet , body butter
Δεν το πίστευα όταν μου έλεγαν για το συγκεκριμένο προϊόν το πόσο καλό είναι. Είναι ένα βούτυρο σώματος που ενυδατώνει υπέροχα και χρειάζεσαι την ελάχιστη ποσότητα για να αποκτήσεις απαλή και ενυδατωμένη επιδερμίδα.  Μυρίζει εξαιρετικά και σίγουρα μόλις τελειώσω είτε αυτό είτε κάποιο ενυδατικό σώματος που έχω θα φροντίσω να δοκιμάσω κι άλλα αρώματα! 

Αυτά ήταν μερικά από ροζ πράγματα που όσες με παρακολουθείτε γνωρίζεται πως είναι αγαπημένα! 
Για περισσότερες πληροφορίες και ενημέρωση σχετικά με την εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού επισκεφτείτε την σελίδα της εκστρατείας! 

  
Βιβλίο:
Θα σε βρω ξανά- Cecelia Ahern/εκδόσεις διόπτρα! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου