Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

My Fall/Winter beauty wishlist!


Αν υπάρχει κάτι που απολαμβάνω περισσότερο κάθε φορά που αγοράζω ένα προϊόν είναι να το σβήνω από την λίστα επιθυμιών μου! Ναι, το δηλώνω είμαι από αυτά τα άτομα που έχουν τεράστιες λίστες και κάθε φορά που σβήνουν κάτι πρέπει να μπει κάτι άλλο στην θέση του! Ας δούμε τα τοπ προϊόντα της τωρινής λίστας μου!

#1 The Balm/Frat Boy (shadow-blush)
Ένα από τα πιο δημοφιλή ρουζ της εταιρίας που θα είναι σίγουρα μέσα στην επόμενη παραγγελία μου από το e-shop του Beauty Test Box!



#2 Mac/ Taupe (matte lipstick) 
Νομίζω το έχω πει και σε παλαιότερο ποστ πως στόχος μου είναι να αποκτήσω όλα τα κραγιόν της ματ σειράς και το επόμενο στην λίστα είναι το Taupe. Κάθε φορά που είμαι σε ένα κατάστημα της mac τυχαίνει και πέφτει στο συγκεκριμένο το μάτι μου αλλά κάθε φορά διαλέγω κάποιο άλλο! 

#3 Real Techniques/Nic's Picks Collection 
Περίπου τον Μάρτιο απέκτησα την συλλογή της Sam και τώρα έβγαλαν την συλλογή της Nic και νομίζω νοιώθω την ανάγκη να την αποκτήσω. Είναι Limited Edition και στην συγκεκριμένη συλλογή τα 3 από τα 5 πινέλα βγαίνουν αποκλειστικά και μόνο γι' αυτή την συλλογή!Το FeelUnique θα με κάνει χαρούμενη τους επόμενους μήνες ελπίζω! 

#4 Apivita/Aqua Vita
Λέω πάρα πολύ καιρό ότι θέλω να αποκτήσω την ενυδατική της Apivita,είχα δοκιμάσει ένα δείγμα και είχα μείνει άφωνη με το αποτέλεσμα.Επειδή είχα ήδη σε χρήση δύο κρέμες ημέρας απέφευγα να την αγοράσω γιατί ήμουν σίγουρη ότι θα την χρησιμοποιούσα αλλά η ώρα που θα συναντηθούμε επιτέλους πλησιάζει! 


#5 Golden Rose/Velvet Matte Lipstick, no.20
Όλες έχουμε πάθει ένα κάτι με αυτή την σειρά της Golden Rose και όχι άδικα.Είναι ματ,έχουν διάρκεια,μεγάλη χρωματική ποικιλία και είναι πάμφθηνα! Το no.20 είναι ένα φθινοπωρινό και χειμερινό χρώμα και κάτι μου λέει πως όταν το αποκτήσω δεν θα φύγει από πάνω μου! 

#6 W7/Africa Bronzer
Πριν από κάμποσο καιρό είχα διαβάσει σε ένα blog για τα συγκεκριμένα κουτάκια της W7 και αμέσως τα έβαλα στην λίστα μου! Ανυπομονώ να ετοιμάσω μια χορταστική παραγγελία στο i-beauty για να μπει και το κραγιόν αλλά και το κουτάκι με το bronzer! (αγαπώ το λεοπαρ σχέδιο που έχει το bronzer)

#7 Calvin Klein/Delicious and Luxuty creme lipstick,Dangerous no.31113
Παραλίγο να ξεχάσω να προσθέσω στην προηγούμενη παραγγελία αυτό το υπέροχο Nude κραγιόν.


#8 Konjac Sponges/Bamboo Charcoal (oily skin & acne)
Το συγκεκριμένο σφουγγαράκι υποστηρίζει πως καθαρίζει σε βάθος τους πόρους του δέρματος,για να αποβάλλει τα σπυράκια,την περιττή λιπαρότητα και τις τοξίνες και αφού τα υποστηρίζει όλα αυτά εγώ απλά το θέλω οπωσδήποτε! Η παραγγελία μου από το e-shop του GlowBox μόλις απέκτησε νόημα! 

Αυτά είναι μερικά από τα πράγματα που είναι στην κορυφή της λίστας με τα beauty προϊόντα που θέλω να αποκτήσω! Ναι,γνωρίζω πως το θέμα μου με τα κραγιόν είναι πρόβλημα!
Εσείς φτιάχνετε wishlist?Αν ναι,ποια πραγματάκια είναι τα επόμενα για αγορά?!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου