Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Ο άδυτος κόσμος ενός νεσεσέρ!

   Ναι!καλά καταλάβατε σε αυτό το ποστ θα μπούμε και θα δούμε τι έχει το δικό μου νεσεσέρ που κουβαλάω στην τσάντα μου!Σας ενημερώνω από τώρα πως είμαι λίγο τρελή και τα πραγματάκια που θα δούμε είναι αρκετά από ότι θα συναντήσουμε σε μια συνηθισμένη γυναικεία τσάντα! Σημείωση, συνήθως δεν είμαι τόσο τακτική και να τα έχω όλα μέσα στο νεσεσέρ γιατί έτσι κι αλλιώς καταλήγουν να βρίσκονται πάντα σκόρπια μέσα στην τσάντα και το νεσεσέρ κάπου στο σπίτι να είναι άδειο!
Ας ανακαλύψουμε τον χαμό μου!


Κι' όμως όλα αυτά χωράνε μέσα σε αυτό το νεσεσέρ!
Τα αγαπημένα προϊόντα για τα χείλη τους τελευταίους μήνες!



Ας τα ανακαλύψουμε ένα προς ένα: 
  • Ακουστικά (γιατί πάντα χρειαζόμαστε μέσα στην τσάντα μας ένα μπερδεμένο κουβάρι από καλώδια που περνάει περίπου ένα μισάωρο μέχρι να το φτιάξεις για να χαλάσει πάλι, σε λιγότερο από 5')
  • I love...-Raspberry &Blackberry (refreshing body spritzer)
     Ένα body splash από την εταιρία I love... που έχει κλέψει δικαιωματικά την καρδιά μου και των γύρω μου κάθε φορά που το μυρίζουν! Η πλαστική συσκευασία του το καθιστούν ιδανικό,για εμένα body splash! (είναι το μοναδικό προϊόν που δεν χωράει στο νεσεσέρ και βρίσκεται έτσι κι αλλιώς σκόρπιο μέσα στην τσάντα)
     Μπορείτε να το βρείτε εδώ !
  • Συλλογή από κραγιόν!
    1)Maybelline, Color Drama/intense velvet lip pencil
    στις αποχρώσεις 510 essential red,630 nude perfection,110 pink so chic! Δείτε αναλυτικό ποστ εδώ!
    2)Golden Rose,Velvet Matte Lipstick στην απόχρωση 03! Είναι ο απόλυτος nude έρωτας μου!( κόκκινη συσκευασία)
    3)Beauty UK,posh pout,moisturising twist-up tinted lip balm στην απόχρωση how nude! Ένα ενυδατικό χειλιών με λίγο χρώμα,που μόνο nude δεν είναι, σε απαλή ροζ απόχρωση! Μπορείτε να βρείτε τα προϊόντα από την εταιρία Beauty UK στο dome.gr
    4)Golden Rose Lipstick, στην απόχρωση no.118!Είναι από την ενυδατική σειρά της εταιρίας με αρκετά καλή διάρκεια στα χείλη!
    5)Mac,Russian Red!!! Το κραγιόν που θα το έχω για πάντα στην συλλογή μου και θα βαρεθείτε να σας μιλάω γι'αυτό!Ακολουθεί ειδικά αφιερωμένο post εντός των ημερών! 
    Αριστερά:Golden Rose (no.118)
    Δεξιά: Beauty Uk(Posh pout-How nude!)
  • Μαντηλάκια Hondos Center (γιατί κάθε γυναίκα που σέβεται τον εαυτό της οφείλει να έχει τουλάχιστον ένα μαντηλάκι από τα Hondos Center)
  • Nivea Soft,Face/Body/Hands (refreshingly soft moisturising cream) Εγώ μόνο στα χέρια την χρησιμοποιώ.
  • Golden Rose,silky touch compact powder στην απόχρωση 06. Παρέα με το πινελάκι από την travel size σειρά από τα Jumbo. Μια πούδρα χωρίς ιδιαίτερη κάλυψη απλά και μόνο για να μην γυαλίζω σαν πυγολαμπίδα από την λιπαρότητα!
  • Jane Iredale/Longest lash thickening &lengthening mascara,ice black. Η μικρότερη μάσκαρα στην συλλογή μου που χωράει μέσα στο νεσεσέρ.
  • Essence,kajal pencil στην απόχρωση 04 white.Πάντα είναι χρήσιμο ένα λευκό-μπεζ μολύβι για τα μάτια εάν θέλουμε να δείξει πιο ξεκούραστο το βλέμμα.
  • Essence,eyebrow designer στην απόχρωση 02 brown. Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα χρειαστεί να βάψεις τα φρύδια σου!
  • Ένα σωρό τσιμπιδάκια για τα μαλλιά,δαχτυλίδια που βαρέθηκα να τα φοράω κατά την διάρκεια της μέρας και μην ξεχνάμε δείγματα από αρώματα! 

Αυτά βρίσκονται συνήθως μέσα στο νεσεσέρ μου ή σκόρπια στην τσάντα μου! Πείτε μου εάν εσείς τα καταφέρνετε να τα κρατάτε μέσα στο νεσεσέρ ή τα έχετε χύμα μέσα στην τσάντα! 

Ο καλός ψυχολόγος/Noam Shpancer εκδόσεις Λιβάνη! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου