Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

Cherrybox Fall Edition!



  Περίπου για 4 μήνες ήμουν πιστή στην αγορά του συνδρομητικού κουτιού Glowbox αλλά αυτό τον μήνα αποφάσισα να αλλάξω λίγο το σκηνικό. Αυτό δεν οφείλεται στο γεγονός ότι δεν ήμουν ικανοποιημένη από το κουτί αλλά κυρίως επειδή ήθελα να αγοράσω την φθινοπωρινή έκδοση,του εποχιακού πλέον συνδρομητικού κουτιού Cherrybox! Ένιωσα την "ανάγκη" να το αποκτήσω όταν έβλεπα στα blog άλλων κοριτσιών τι είχε μέσα το δικό τους κουτάκι,ομολογώ ζήλευα που δεν το είχα πάρει,οπότε την προηγούμενη Κυριακή πήρα την απόφαση να το αποκτήσω κι εγώ! 



 1)Lavera/ σαμπουάν εξισορρόπησης με βιολογικό λεμόνι (200ml/5,90 ευρώ)
Χαίρομαι που υπάρχει στο κουτί κάτι αποκλειστικά για τις δικές μου ανάγκες.Για όσες δεν το γνωρίζετε, τα μαλλιά μου είναι υπερβολικά λιπαρά και ψάχνω το ιδανικό σαμπουάν και μακάρι να το βρω στο συγκεκριμένο.Έχει μια ήπια μυρωδιά λεμονιού-φρεσκάδας και έχω περιέργεια πως θα αφήνει τα μαλλιά!  Δεν έχω δοκιμάσει στο παρελθόν κάτι από την συγκεκριμένη εταιρία και είμαι πολύ χαρούμενη που μου δίνεται η ευκαιρία! 



2)Steam Cream/κρέμα ενυδάτωσης all in one (75ml/16,80 ευρώ)
Αυτός εδώ είναι ο λόγος που ζήλευα το κουτάκι! Είχα για πολύ καιρό στην λίστα επιθυμιών μου αυτή εδώ την κρέμα, που έχει γίνει το έλα να δεις στην κοινότητα των blog και ομολογώ πως με είχε φάει η περιέργεια να την δοκιμάσω κι εγώ! Τώρα που την έχω,επιτέλους μπορώ να σχηματίσω προσωπική άποψη! Είναι μια χειροποίητη κρέμα πολλαπλών χρήσεών που λόγο της διαδικασίας παραγωγής της με τον ατμό της δίνει ανάλαφρη υφή! 


 
3)Aden Cosmetics/επαγγελματικό βερνίκι νυχιών-no.44 (11ml/5 ευρώ)
Ένα βερνίκι νυχιών σε καφέ απόχρωση με μοβ ιριδισμούς κατάλληλο για την εποχή! Υπόσχεται πως έχει μεγάλη διάρκεια στα νύχια αλλά εντάξει ένα βερνίκι είναι που ευτυχώς η απόχρωση που μου έτυχε δεν με απογοήτευσε με μια πρώτη ματιά!




4)Eveline Cosmetics-Satin Blush/no.06 peach beige (6,50 ευρώ)Και κάπου εδώ κλαίω με μαύρο δάκρυ και μετανιώνω που δεν αγόρασα νωρίτερα το κουτάκι αλλά μετά συνέρχομαι και όλα καλά!Ήθελα πάρα πολύ να είχε μέσα το κουτάκι μου ένα από τα ρουζ της εταιρίας Me Me Me για να τα δοκιμάσω! Δεν πειράζει όμως μου δίνετε η ευκαιρία να δοκιμάσω μια εταιρία που δεν την γνώριζα σε μια απόχρωση ρουζ που μου αρέσει και μου ταιριάζει.




5)Aden Cosmetics/High Shine Lip Gloss (9ml/9,50 ευρώ)

Δεν γράφει κάπου στην συσκευασία ποια απόχρωση μου έτυχε αλλά είναι κάπως κοκκινωπή! Όσο δεν μου αρέσουν τα lip gloss με shimmer τόσο τα βρίσκω μπροστά μου και θα το πάρω ως σημάδι για να αρχίσω να τα φοράω! Το συγκεκριμένο έχει μια μυρωδιά που προσωπικά μου θυμίζει κάποια χρωματιστά αρωματικά στυλό που είχα όταν ήμουν μικρούλα και μου αρέσει θα έλεγα! 



6)Montagne Jeunesse/Hot Chocolate Masque (15gr/2,80 ευρώ)
Μια θερμαντική μάσκα προσώπου που υπόσχεται πως καθαρίζει βαθιά τους πόρους και ανυπομονώ να την δοκιμάσω. Προσωπικά όταν έχω τέτοιες συσκευασίες αυτό που κάνω για να μην χάνω καθόλου από το προϊόν είναι να αδειάζω το περιεχόμενο σε κάποιο βαζάκι για να το χρησιμοποιήσω περισσότερες από μια φορές μιας και η ποσότητα είναι μεγάλη!

Αυτά ήταν στο δικό μου κουτάκι και σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένη! Θα δοκιμάσω τα προϊόντα που είχε μέσα και πείτε μου για ποια από αυτά θα θέλατε να δείτε αναλυτικό review! Τι σας άρεσε περισσότερο σαν πρώτη ματιά?!
Οι συνδρομές είναι ακόμα ανοιχτές αν θέλετε να παραγγείλετε κι εσείς το δικό σας κουτάκι εδώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου