Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Αγαπημένα Σεπτεμβρίου!



Πέρασε και ο Σεπτέμβρης και ήρθε η ώρα να μπούμε πάλι σε ένα πρόγραμμα! Η αλήθεια είναι πως αυτό τον μήνα έχω μια αρκετά πεισματάρικη επιδερμίδα που αντιστέκεται σθεναρά σε ότι κι αν της κάνω αλλά που θα πάει θα φτιάξει!Τα αγαπημένα μου γι'αυτό το μήνα είναι λίγο περιορισμένα αλλά υπόσχομαι πως θα επανέλθω τον επόμενο μήνα με περισσότερα και πιο ενδιαφέροντα!Ας τα γνωρίσουμε ένα-ένα!
  • Pomegranate Foundation/Korres (PF1)
    Έχω μιλήσει αναλυτικά για το συγκεκριμένο foundation σε αναλυτικό post-review εδώ !Έχει γίνει η καθημερινή (περίπου) συνήθεια!

  • Express beauty with aloe/Apivita 
    Είναι μια μάσκα ενυδάτωσης που την γνώρισα μέσα από το κουτάκι Ιουνίου του Glowbox και ομολογώ από τότε που την δοκίμασα την έχω αγοράσει άλλες 2 φορές. Η επιδερμίδα μου είναι αρκετά λιπαρή (με ξηρά σημεία) την συγκεκριμένη μάσκα επιλέγω να την χρησιμοποιώ είτε τις μέρες που νιώθω ότι η επιδερμίδα μου χρειάζεται μια έξτρα ενυδάτωση είτε τοπικά στα ξηρά σημεία του προσώπου μου (περιμετρικά από χείλη και μύτη)

  • Noxzema/No Aroma
    Ένα roll on αποσμητικό χωρίς άρωμα και οινόπνευμα που έχω αποφασίσει πως είναι το μοναδικό που ικανοποιεί τις δικές μου ανάγκες.Δεν μου αρέσουν τα αποσμητικά που έχουν κάποιο άρωμα για τον λόγο ότι όταν αυτό το άρωμα αναμιχτεί με τις κρέμες σώματος,την προσωπική μυρωδιά μας και με τις κολώνιες πιθανότατα να μην έχει ένα κολακευτικό αποτέλεσμα! Στην δική μου μύτη κανένα αποσμητικό με άρωμα δεν έχει το αποτέλεσμα που ψάχνω!

  • Eye cream,you scream,we all scream for eye cream/Anatomicals
    Είναι μία κρέμα ματιών από την οικονομική Βρετανική εταιρία Anatomicals και πραγματικά με έχει ενθουσιάσει.Δεν περίμενα πολλά πράγματα γιατί πίστευα ότι λόγω της τιμής δεν θα είναι αποτελεσματική αλλά με διέψευσε! Ενυδατώνει την περιοχή κάτω από τα μάτια και βοηθάει αρκετά με τα πρηξίματα και τους μαύρους κύκλους. Υπόσχεται πως καταπολεμά τις ρυτίδες και τις λεπτές γραμμές γύρω από τα μάτια αλλά δεν μπορώ να πω πως σε αυτό το κομμάτι είδα και μεγάλη διαφορά,μιας και δεν έχω ακόμα μεγάλο πρόβλημα! Μπορείτε να την βρείτε στο  e-shop του Glowbox !


  • Mac/Russian Red(matte)
    Νομίζω πως έχω πάθει μια ψύχωση να το πω,μια τρέλα να το πω κάτι τέτοιο τέλος πάντων με την ματ σειρά κραγιόν από την Mac. Αγαπώ τα κόκκινα κραγιόν και πως γίνετε να μην τα αγαπάς άμα έχεις αυτή την απόχρωση στην συλλογή σου! Απλώνονται σαν το βούτυρο στα χείλη και διαρκούν για ώρες (εάν όμως φας κάτι που περιέχει λάδι,θα φύγει εάν όχι όλο σε μερικά σημεία σίγουρα).
Τέλος άφησα ένα πολύ αγαπημένο βιβλίο γι αυτό τον μήνα που έχει πρωταγωνιστήσει σε αρκετές φωτογραφίες για το Blog και για το Instagram,The Fault In Our Stars από τον John Green. Είχα δει πρώτα την  ταινία αλλά το βιβλίο πραγματικά το αγάπησα.Δεν είναι κανένα σπουδαίο λογοτεχνικό δημιούργημα αλλά με κέρδισε!

Αυτά ήταν τα λίγα αγαπημένα μου για τον μήνα που πέρασε! Έχετε να μου προτείνετε κάποιο ματ κραγιόν σε φθινοπωρινές αποχρώσεις (από οποιαδήποτε εταιρία),μιας και έχω μια μεγάλη αγάπη σε αυτά?!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου