Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

Αγαπημένα Οκτωβρίου!




  Πέρασε κι ο Οκτώβρης και έφερε με την σειρά του τα αγαπημένα προϊόντα που χρησιμοποίησα περισσότερο αυτό τον μήνα!Αυτό το μήνα μπορώ να πω πως το βάψιμο είχε γίνει καθημερινή συνήθεια. Στις πιο ιδιαίτερες περιστάσεις,έβαλα και μια σκιά παραπάνω στα βλέφαρα μου! Η παλέτα που χρησιμοποίησα περισσότερο ήταν από την εταιρία, Beauty UK η posh palette no.1 -EDEN την οποία την έχω πάρα πολύ καιρό και είμαι πολύ ευχαριστημένη από την απόδοση και διάρκεια των χρωμάτων.Η συγκεκριμένη περιέχει 10 σκιές εκ των οποίων οι 2 είναι ματ και όλες οι υπόλοιπες έχουν είτε σατινέ τελείωμα είτε με πιο πολλά shimmer.Όπως,νομίζω φαίνεται στην φωτογραφία έχω χρησιμοποιήσει τις πιο ζεστές αποχρώσεις και το αγαπημένο χρώμα από ολόκληρη την παλέτα είναι από την επάνω σειρά το πρώτο από δεξιά! (Προϊόντα beauty uk μπορείτε να βρείτε στο online κατάστημα dome.gr)   Συνεχίζω με τα μάτια και οφείλω να ομολογήσω πως βρήκα επιτέλους την μάσκαρα που πάντα έψαχνα στην συλλογή της εταιρίας Maybelline και συγκεκριμένα την The Falsies Volume Express (black drama)! WOW αυτό έχω μόνο να πω!!! Με ένα μόνο πέρασμα καταφέρνει να δώσει μήκος,όγκο και έντονο μαύρο αποτέλεσμα! Δεν κάνει τον καλύτερο διαχωρισμό γι' αυτό δεν θα σας την πρότεινα εάν ψάχνετε κάτι τέτοιο αλλά εάν σας αρέσουν οι έντονα βαμμένες βλεφαρίδες τότε θα την λατρέψετε!Μπορώ να πω πως με την συγκεκριμένη πολλές φορές δεν χρησιμοποιώ το ψαλιδάκι για τις βλεφαρίδες μου και δεν νιώθω ότι το χρειάζονται αλλά όταν το χρησιμοποιώ κρατάει για ώρες την καμπύλη!
  Ένα προϊόν για τα χείλη που σας έχω μιλήσει αρκετές φορές είναι κι αυτό από την εταιρία Maybelline και δεν είναι άλλο από τα Intense velvet lip pencil στην απόχρωση 110 Pink So Chic! Ο απογευματινός μου καφές στο Φθινοπωρινό Ηράκλειο μπορώ να πω πως το χόρτασε το συγκεκριμένο χρώμα! Μπορείτε να δείτε αναλυτικό review εδώ!
  Αυτός ο μήνας ήταν γεμάτος σοκολατένιες απολαύσεις αλλά η καλύτερη από όλες ήταν η στιγμή που αποφάσιζα να χαλαρώσω στον καναπέ με μια μάσκα προσώπου που μύριζε και έδειχνε σαν σοκολάτα (με πορτοκάλι)!
Το προϊόν αυτό ήταν η μάσκα ζεστής σοκολάτας από την εταιρία Montagne Jeunesse και δεν είναι η αποτελεσματικότητα της που την βάζουν στα αγαπημένα αυτού του μήνα αλλά η αίσθηση που όταν την εφαρμόζεις σε ελαφρώς βρεγμένο πρόσωπο, αυτή ζεσταίνεται! Δεν έχω συναντήσει ποτέ κάτι παρόμοιο αλλά σίγουρα είναι διαφορετικό! Ο τρόπος που εφάρμοζα την μάσκα και θα συνεχίζω να εφαρμόζω από τώρα κι έπειτα κάθε μάσκα είναι το pointed foundation brush από την εταιρία Real Tecniques που ο είχα το καημένα και καθόταν για καιρό στο συρτάρι μου και επιτέλους του βρήκα μια χρησιμότητα!
   Νομίζω ξεκίνησαν να μου αρέσουν ακόμη περισσότερο τα λαδάκια περιποίησης, είτε αυτά είναι μαλλιών είτε σώματος. Ένα όμως ήταν αυτό που το χρησιμοποίησα σε καθημερινή βάση για το λόγο ότι ενώ έβαζα ένα προϊόν στα μαλλιά μου αυτά εξακολουθούσαν να ήταν ανάλαφρα. Συγκεκριμένα η Pantene Pro-V έχει στην σειρά προϊόντων της το ξηρό λάδι με έλαιο Argan που υποστηρίζει πως αφήνει τα μαλλιά απαλά και μεταξένια και σας υπογράφω ότι όντως αυτό κάνει στα δικά μου μαλλιά! Οι άκρες μου λόγο του ότι ξεκίνησα να βάφω πάλι τα μαλλιά μου είχαν αφυδατωθεί πολύ το συγκεκριμένο λαδάκι τις ενυδατώνει και μπορώ για μερικές εβδομάδες να ξεγελάσω λίγο τον εαυτό μου και να πω πως δεν χρειάζομαι κούρεμα!  
   Τέλος ένα πολύ αγαπημένο προϊόν είναι το refreshing body spritzer με άρωμα Raspberry &Blackberry από την εταιρία I love... Έχει κρατήσει δικαιωματικά την θέση του στην τσάντα μου και το κουβαλάω συνέχεια μαζί μου! Εάν τύχει και το μυρίσετε πείτε μου εάν σας αρέσει όσο αρέσει σε εμένα! 

Ποία είναι τα δικά σας αγαπημένα για τον μήνα που πέρασε τόσο γρήγορα?! 

Μπορείτε επίσης να με βρείτε στο
Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου